>> وحدت مهمترین سلاح مسلمانان در برابر زیاده خواهی دشمنان استبسیج پشتوانه عزت و اقتدار ایران اسلامی است | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۳۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۴
کد مطلب : 174517
امام جمعه مو قت سنندج:

وحدت مهمترین سلاح مسلمانان در برابر زیاده خواهی دشمنان است/بسیج پشتوانه عزت و اقتدار ایران اسلامی است

امام جمعه موقت سنندج خواستار هوشیاری و بصیرت روزافزون مسلمانان در برابر توطئه های دشمنان شد و گفت: وحدت و انسجام بین اقدام و مذاهب اسلامی مهمترین سلاح در برابر دسیسه ها و زیاده خواهی های دشمنان است.
وحدت مهمترین سلاح مسلمانان در برابر زیاده خواهی دشمنان است/بسیج پشتوانه عزت و اقتدار ایران اسلامی است
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، "ماموستا سید احسن حسینی" ظهر روز جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک هفته بسیج به همه ایرانیان اظهار داشت: تعالی و عزت ایران اسلامی در گرو انسجام و اتحاد تمامی گروه‌ها، اقوام و مذاهب بوده و این مهم در قالب مکتب والای بسیج محقق شده است.

وی افزود: اسلام دین عالم گیر بوده و آموزه های اسلامی والاترین برنامه زندگی برای سعادت انسان ها محسوب می شوند.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: دشمنان اسلام با تمام توان به دنبال کم رنگ کردن حضور آموزه های دینی در بین مسلمانان بوده و در این مسیر نیز از هر وسیله ای استفاده می کنند.

ماموستا حسینی خواستار نهادینه‌ کردن آموزه‌ های مکتب بسیج در بین نسل جوان جامعه شد و بر تقویت ارزش‌ های این مکتب والا در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی تأکید کرد.

وی افزود: وحدت و انسجام بین اقوام و مذاهب اسلامی مهمترین سلاح در برابر توطئه های دشمنان بوده و باید همه مسلمانان با حفظ هوشیاری و بصیرت خویش راه را بر هرگونه تفرقه افکنی دشمنان ببندند.

امام جمعه موقت سنندج اظهار داشت: روحیه بسیجی و فرهنگ و مکتب بسیجی برکات بسیاری برای ایران اسلامی داشته و باید همواره این فرهنگ والا به نسل های آینده منتقل شود.

ماموستا حسینی افزود: در سایه مشارکت و بسیج گسترده مردمی شاهد موفقیت ها و سربلندی های بسیاری در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بوده ایم و خدمات بسیجیان در کشور بی مانند و قابل تقدیر است.

وی افزود: خدمات و ایثارگری‌های بسیجیان در طول عمر با برکت نظام مقدس اسلامی همواره منشأ خیرات و برکات بسیاری بوده و موجب شادمانی دوستان و نگرانی و یأس دشمنان بوده است.

ماموستا حسینی تصریح کرد: باید آموزه ‌های مکتب بسیج به نسل جوان جامعه منتقل شود و همه دستگاه‌ های دولتی و غیر دولتی در ارتقای سطح بصیرت دینی و اعتقادی نوجوانان و جوانان احساس مسئولیت کنند.

وی خاطر نشان کرد: مردم کردستان نیز همگام با دیگر هموطنان خویش در بدنه شجره طیبه بسیج حضوری منسجم و فعال داشته و برای عزت و سربلندی میهن خویش از هیچ تلاشی دریغ نمی ‌کنند.

امام جمعه سنندج افزود: ایران اسلامی الگوی عینی وحدت و انسجام بین اقوام و مذاهب مختلف اسلامی بوده و باید از این نعمت بزرگ الهی با تمام توان محافظت کنیم.
https://taghribnews.com/vdccs0qsm2bqmp8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی