تاریخ انتشار۲۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۵
کد مطلب : 284614

آخرین جلسه هماهنگی یادواره ادبی هنری چله کوچ چلچله برگزار شد

آخرین جلسه هماهنگی یادواره ادبی هنری چله کوچ چلچله ، ویژه اربعین سردار شهید مدافع حرم "شهید محسن حججی"، عصر سه شنبه 28 شهریور، در محل ستاد برگزاری این یادواره در خبرگزاری تقریب برگزار شد.
آخرین جلسه هماهنگی یادواره ادبی هنری چله کوچ چلچله برگزار شد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، در این جلسه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین "سید عبدالله حسینی" دبیر یادواره و نمایندگان نهاد های انقلابی برگزار شد، جزئیات برگزاری این یادواره تشریح گردید.
 
حجت الاسلام حسینی ضمن اعلام سخنرانی آیت الله محسن اراکی، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و آیت الله علی اکبر رشاد، رئیس شورای حوزه های علمیه استان تهران گفت: از دیگر برنامه های این مراسم، سخنرانی یک امام جمعه اهل سنت در تهران، شعر خوانی چند تن از شعرای برجسته کشور از جمله یک شاعر اهل سنت درباره شهید حججی، اجرای سرود سینا سینا عباس، در مورد مدافعان حرم، اجرای برنامه توسط میلاد هارونی در خصوص این شهید، رونمایی از کتاب شعری شامل شعرهای سروده شده در مورد شهید حججی با عنوان "جون؛ خادم المهدی" و رونمایی از تابلوی سوخته کاری از چهره شهید حججی خواهد بود.
 
دبیر ستاد یادواره ادبی هنری چله کوچ چلچله افزود: در حاشیه برگزاری این مراسم، نمایشگاهی از حدود 50 اثر گرافیکی برجسته با موضوع شهید حججی نیز برگزار خواهد شد و همچنین یک نقاش چیره دست پرتره در حین اجرای برنامه ها، پرتره این شهید را نقاشی خواهد کرد.
 
وی با اشاره به اینکه طلاب حوزه های علمیه استان تهران نیز برای شرکت در این مراسم دعوت شده اند، خاطرنشان کرد: شماری از روحانیون اهل سنت نیز از نقاط مختلف کشور دعوت شده اند که در این مراسم شرکت خواهند کرد.
 
گفتنی است این یادواره با عنوان "چله کوچ چلچله" به مناسبت اربعین سردار شهید مدافع حرم "شهید محسن حججی" پنجشنبه 30 شهریور 96 از ساعت 15 تا 18 در سالن مؤسسه فرهنگی شهدای هفتم تیر (سرچشمه) واقع در تهران، میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه برگزار خواهد شد.
 
در برگزاری این یادواره، مؤسسات و نهادهایی چون.مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان تهران، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، مؤسسه سرچشمه (مجموعه فرهنگی هنری شهدای انقلاب اسلامی)، مؤسسه فرهنگی کساء و حوزه هنری همکاری دارند.
 
تهیه و تنظیم خبر: فرشته صدیقی
https://taghribnews.com/vdccs0qi02bq4e8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی