تاریخ انتشار۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب : 180853

رژيم صهيونيستی ۴۳۰ واحد مسکونی جديد در کرانه باختری می سازد/ طرح شهرک سازی رژیم صهیونیستی جنایت جنگی است

رژیم صهیونیستی بار دیگر با نادیده گرفتن انتقادهای بین المللی از ادامه سیاست شهرک‌سازی، قصد دارد ۴۳۰ واحد مسکونی جدید برای شهرک‌نشین‌ها در کرانه باختری رود اردن بسازد.
رژيم صهيونيستی ۴۳۰ واحد مسکونی جديد در کرانه باختری می سازد/ طرح شهرک سازی رژیم صهیونیستی جنایت جنگی است
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا)، "دانیل سیدمن" رئیس دیده‌بان ضد شهرک‌سازی ترستریال جروزلم که یک سازمان غیردولتی است به خبرگزاری فرانسه گفت: مقامات اسرائیلی جمعه مناقصه‌هایی برای توسعه شهرک‌های موجود در چهار نقطه کرانه باختری رود اردن منتشر کردند.

وی گفت: قرار است ۴۳۰ واحد مسکونی جدید در کرانه باختری رود اردن ساخته شود.

دانیل سیدمن همچنین احتمال داد در آستانه انتخابات پارلمانی زودهنگام در اسرائیل که قرار است ۱۷ مارس برگزار شود، خبرهای جدیدی در مورد توسعه شهرک‌ها در سرزمین‌های اشغالی فلسطینی اعلام شود.

طرح شهرک سازی رژیم صهیونیستی جنایت جنگی است
فلسطینیان با محکوم کردن طرح رژیم صهیونیستی برای احداث واحدهای مسکونی جدید در شهرکهای صهیونیستی نشین، آن را جنایت جنگی خواندند.

لازم به ذکر است، مناقصه‌ها در مورد ساخت واحد‌های مسکونی جدید برای شهرک‌نشین‌ها در سرزمین‌های اشغالی فلسطینی در فضای تنش‌های شدید بین اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها که به تازگی با درخواست فلسطینی‌ها برای پیوستن به دیوان کیفری بین المللی تشدید شده است، منتشر می شوند. پیوستن به دیوان کیفری بین المللی به فلسطینی‌ها امکان می دهد مقامات اسرائیلی را برای جنایات جنگی تحت پیگرد قرار دهند.
https://taghribnews.com/vdccpxqs12bq448.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی