تاریخ انتشار۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب : 200652

آیسسکو یورش یهودیان افراطی به مسجدالاقصی را محکوم کرد

آیسسکو با محکوم کردن یورش یهودیان افراطی به مسجد الاقصی، خواهان اقدام جدی جامعه بین الملل و شورای امنیت برای مقابله با این گونه اقدامات تروریستی شد.
آیسسکو یورش یهودیان افراطی به مسجدالاقصی را محکوم کرد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، سازمان آموزشي،علمي و فرهنگي (آيسسكو) روز گذشته، حمله یورش افراطیان یهودی به مسجدالاقصی را که به درگیری در این مکان مقدس و زخمی شدن چند فلسطینی منجر شد، محکوم کرد.

در بیانیه آیسسکو آمده است: تجاوزهای مکرر افراطیان یهودی به مسجد الأقصی  که در مقابل چشمان نیروهای رژیم صهیونیستی صورت می گیرد، اقدامی تروریستی است که جامعه بین الملل باید آن را محکوم کند و به هر وسیله ممکن از ادامه یافتن آن جلوگیری کند.

این سازمان اسلامی از کشورهای عضو خواست تا شورای امنیت را وادار به صدور قانونی کنند که بر اساس آن، مقامات رژیم صهیونیستی به اماکن مقدس مسلمانان و مسیحیان در فلسطین اشغالی احترام بگذارند.

در بیانیه این سازمان آمده است: شورای امنیت باید اقدامات بازدارنده ای صورت دهد تا یهودیان افراطی نتوانند مرتکب چنین حرکتهای تحریک آمیزی که احساسات مسلمانان جهان را جریحه دار می کند، شوند.

 آیسسکو (ISESCO) وابسته به سازمان کنفرانس اسلامی است و به عنوان یکی از مجامع علمی، فرهنگی و آموزشی وظیفه مهمی در ایجاد تعامل فرهنگی و علمی بین کشورهای مسلمان را بر عهده دارد. مقر آن در رباط(مراکش) است و   ۵۷ کشور اسلامی از جمله ایران عضو این سازمان هستند.
 
https://taghribnews.com/vdccpxqii2bqxe8.ala2.html
مرجع : iina
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی