تاریخ انتشار۱۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : 165058

مردم فرانسه خواستار تحریم کالاهای صهیونیستی شدند

مردم فرانسه با برپایی تظاهرات ضدصهیونیستی، تحریم گسترده کالاهای ساخت این رژیم را خواستار شدند.
مردم فرانسه خواستار تحریم کالاهای صهیونیستی شدند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، مردم فرانسه روز پنج شنبه با برپایی تظاهرات در خیابانهای شهر پاریس پایتخت این کشور حملات رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات که تعداد آنها صدها نفر بود تاکید داشتند باید کالاهای اسرائیلی تحریم شود، آنها می گفتند باید با جنایتهای اسرائیلی برخورد شود.

شماری از شرکت کنندگان در این تظاهرات وقتی پس از قرائت نام قربانیان حمله اخیر به مدرسه سازمان ملل متحد در جبالیا، روی زمین دراز می کشیدند تا به صورت نمادین، کشتار اسرائیل را نشان بدهند.

یکی از آثار مشهود حملات اسرائیل به غزه این است که شمار فزاینده ای از مردم فرانسه می گویند کالاهای اسرائیلی را بیش از هر زمان دیگری تحریم خواهند کرد، این درحالی است که اسرائیل با مصونیت به حملات خود در غزه ادامه می دهد، تظاهرکنندگان فرانسوی از پیگیری جنایتهای اسرائیل در مجامع بین المللی نیز حمایت کردند.

شرکت کنندگان دراین تظاهرات می گفتند باید از کشتار کودکان در غزه جلوگیری شود، آنها درحالیکه پرچم فلسطین را در دست داشتند شعار می دادند زنده باد فلسطین و اسرائیل را تحریم کنید، فعالان فرانسوی از واکنشهای دولت فرانسه به حملات اسرائیل به غزه انتقاد کردند و گفتند دولت فرانسه با این موضع گیری خود با اشغالگری اسرائیلی همکاری می کند و این موضع گیری ها نشان دهنده نظر افکار عمومی فرانسه نیست.
https://taghribnews.com/vdccppqs42bqex8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی