تاریخ انتشار۱۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۸:۴۸
کد مطلب : 175354
دبیركل اتحادیه علمای مقاومت:

دخالت حزب الله در سوریه لبنان را از خطر تكفیریها حفظ كرد

دبیركل اتحادیه علمای مقاومت با تقدیر از دستاوردهای مقاومت اسلامی در مقابله با داعش، تاكید كرد: دخالت حزب الله در سوریه لبنان را از خطر تكفیریها حفظ كرد.
دخالت حزب الله در سوریه لبنان را از خطر تكفیریها حفظ كرد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ ماهر حمود  با انتقاد از سخنانی كه بر ضد مقاومت اسلامی از جمله در مورد مسئله سلاح مقاومت و لزوم خلع سلاح آن گفته می شود، وجود حزب الله و اقدامات شايسته آن را عاملی برای مقابله با جریانهای تكفیری توصیف كرد.
 
وی افزود: حزب الله در زمینه های سیاسی نیز به موفقیتهای چشمگیری رسیده است و همه جریانها باید بر این مسئله صحه گذاشته و ان را بپذیرند و بر این اساس خواستار گفتگو و همگرایی با مقاومت اسلامی باشند.
 
دبیركل اتحادیه علمای مقاومت در ادامه گفت:مقاومت اسلامی توانست در سخت ترین جنگها و نبردها به پیروزی برسد و لبنان را از شر تكفیریها و صهیونیستها بازدارد اما همچنان ندای لزوم خلع سلاح حزب الله به گوش می رسد كه این مسئله قابل قبول نیست.
 
وی همچنین با اشاره به بحران سوریه گفت: حقیقت رخدادهای سوریه در واقع توطئه و فتنه و همچنین تخریب و نابودی این كشور است و كسانی كه ادعای انقلاب می كنند در واقع از حقوق ملت و دموكراسی اطلاعی ندارند.
https://taghribnews.com/vdccppqs02bqm18.ala2.html
مرجع : العهد
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی