تاریخ انتشار۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب : 289259
امام جمعه پیرانشهر:

مسلمانان قرآن را محور وحدت قرار دهند

تنا - استان آذربایجان غربی
عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت و امام جمعه پیرانشهر گفت: مسلمانان برای رفع اختلافات باید به قرآن رجوع کنند و آن را محور وحدت قرار دهند.
مسلمانان قرآن را محور وحدت قرار دهند
ماموستا مصطفی محمودی در گفتگو با خبرنگار تقریب در ارومیه اظهار داشت: در شرایط کنونی کشورهای اسلامی باید تلاش کنند به صورت امت واحده و در قالب نظام اسلامی در برابر دشمنان بایستند.

وی افزود: مسلمانان برای رفع اختلافات باید به قرآن رجوع کنند و آن را محور وحدت قرار دهند.

امام جمعه پیرانشهر با بیان اینکه حمایت ترامپ از جهان عرب از بدیهیات است، تصریح کرد: موضع گیری سخیف و بی منطق رئیس جمهور آمریکا ناشی از حمایت او از برخی کشورهای مرتجع عربی است.

عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت با بیان اینکه رویکرد جمهوری اسلامی ایران دفاع از مظلوم بوده و هست، اضافه کرد: مسبب جنگ و جدال و کشت و کشتار در جهان آمریکا و رژیم صهیونیستی است و رویکرد سیاست های این کشورها حمایت از کشورهای ظالم است.

محمودی آمریکا و عربستان را به وجود آورندگان اصلی داعش و گروه های تکفیری عنوان و تصریح کرد: تروریست واقعی آمریکا و صهیونیست هستند و به همیاری و پشتیبانی عربستان تلاش در گسترش و تقویت تروریست های تکفیری در جهان دارند.

وی با اشاره به اینکه بعضی از کشورهای مرتجع عربی با همکاری دشمنان اسلام سعی دارند فرهنگ اسلامی را در جامعه تضعیف کنند، گفت: استکبار جهانی درصدد هستند مردم جهان را از دین اسلام دلسرد کنند و اسلام را دین خشونت و متجاوز معرفی کنند.

به گفته عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، وظیفه حاکمان اسلامی است جلوی دشمنان را بگیرند و فرهنگ دینی را در جامعه تقویت کنند.
https://taghribnews.com/vdccpoqio2bq4i8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی