تاریخ انتشار۱۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 197350

پيام تسليت آيت الله علوي گرگاني و آيت الله هاشمي شاهرودي درپي ارتحال حجت الاسلام والمسلمين مهري

درپي ارتحال حجت الاسلام والمسلمين حاج سيد محمد باقر مهري نماينده آيت الله سيستاني در کويت ، آيت الله علوي گرگاني از مراجع تقليد و آيت الله هاشمي شاهرودي پيام تسليت صادر کردند.
پيام تسليت آيت الله علوي گرگاني و آيت الله هاشمي شاهرودي درپي ارتحال حجت الاسلام والمسلمين مهري

به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) در پيام آيت الله علوي گرگاني آمده است: اين عالم گرانمايه و خدوم عمر با برکت خويش را در راه خدمت به اسلام و مسلمين و ترويج معارف اهل بيت عصمت و طهارت و صيانت و پاسداري و راهنمايي شيعيان کويت سپري کرد.
در ادامه اين پيام وي اين مصيبت را به ساحت مقدس و منور حضرت بقيه الله الاعظم (عج)، مراجع عظام تقليد بالخصوص مقام معظم رهبري و حوزه هاي علميه ، مردم و شيعيان کويت و به بيت مکرم وي تسليت گفته و علو درجات آن فقيد سعيد را از خداوند متعال خواستار شده است .

***

آيت الله هاشمي شاهرودي نيز در پیام خود با اشاره به مجاهدتهای حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد باقر مهري
(قدس سره) تصریح کرده او فردي بود که تمام عمر با برکت خود را صرف خدمت به اسلام و مسلمين کرد و نمونه بارز يک عالم مبارز و مجاهد در همه مراحل زندگى در جبهه هاى نبرد با دشمنان اسلام بود.

در این پیام همچنین آمده است: آن عالم فرزانه چه با فکر و انديشه و چه با قلم و منبر و محراب خود ، نقش مؤثرى در نشر انديشه و فکر روشنگر اسلام و دفاع از خط اسلام اصيل يعني خط أهل البيت ع داشت و در اين راه مجاهدتها و سختيهاى زيادى متحمل شد که بخش زیادی از آن در زمان طاغوت بعث عراق بود.

حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد باقر مهري از روحانيون سرشناس و برجسته کويت بر اثر حمله قلبي و در 66سالگي دار فاني را وداع گفت.
https://taghribnews.com/vdccpmqsx2bqo18.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی