تاریخ انتشار۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب : 257056

کمپین مردم فلسطین علیه تخریب خانه ها توسط صهیونیست ها/یورش شهرک نشینان صهیونیست به منزل شهروند فلسطینی

پویش اعتراض به تخریب منازل مسکونی فلسطینی ها به دست رژیم صهیونیستی، در منطقه قلنسوة به راه افتاد.
کمپین مردم فلسطین علیه تخریب خانه ها توسط صهیونیست ها/یورش شهرک نشینان صهیونیست به منزل شهروند فلسطینی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، پس از تخریب 11 منزل متعلق به فلسطینیان در منطقه قلنسوة پویشی مردمی در اعتراض به تخریب منازل مسکونی مردم توسط رژیم صهیونیستی به راه افتاده و تعدادی از صاحب نظران و فعالان فلسطینی خواستار جلوگیری از تخریب منازل مردم توسط صهیونیست ها شدند و تأکید کردند این گونه جنایت ها برای خوشنود کردن شهرک نشینان انجام می شود.

"شیخ کامل ریان" از روستای کفربرا که رئیس جمعیت الاقصی است، گفت: ما با حملات بی سابقه ای برای مبارزه با وجود فلسطینیان در این سرزمین روبرو شده ایم و لازم است اقدامی فوری برای جلوگیری از این جنایت انجام شود و از سوی دیگر باید کمک هایی برای خرید 11 منزل جدید تهیه شود تا کسانی که منازل آنها تخریب شده است، صاحب  خانه شوند و بتوانیم محله های عربی و مسلمان نشین را از نو بنا کنیم.

وی افزود: صهیونیست ها با تخریب منازل و ارائه آمار و و ارقام دروغ درباره ساخت و ساز غیر مجاز مسلمانان به دنبال آواره کردن مسلمانان و بیرون راندن آنها از سرزمین فلسطین هستند و این در حالی است که از ساخت و سازهای غیر مجاز یهودیان هیچ سخنی به میان نمی آید، اما طبق آماری که ما داریم یهودیان حدود 10 هزار منزل بدون مجوز ساخته اند و برخی محله های یهودی وجود دارند که حتی یک منزل آنها هم مجوز ساخت ندارد.

"ابراهیم جابر" استاد دانشگاه از شهر کفرقاسم نیز گفت: هدف دولت نتانیاهو تخریب منازل مردم فلسطین این است که شهرک نشینان صهیونیست را راضی کند و از سوی دیگر از توسعه محله های عربی و مسلمان نشین جلوگیری کند.

خبر دیگر اینکه، شهرک نشینان صهیونیست با یورش به منزل "محمد محیسن" شهروند فلسطینی در شهرک سلوان تمامی وسایل منزل وی را ویران کردند.

خبرگزاری فلسطینی معا امروز یکشنبه گزارش داد، منزل محمد محیسن شهروند فلسطینی در منطقه الحاره مرکزی در شهرک سلوان مورد هجوم شهرک نشینان صهیونیست قرار گرفت که در نتیجه آن کودکان این خانواده دچار ترس و وحشت شدید شدند.

محیسن در این باره گفت: شهرک نشینان صهیونیست شب گذشته با یورش به آپارتمانش تمامی تصاویر آیات قرآن را از روی دیوارها برداشته و خرد کردند؛ آنان بیش از نیم ساعت اقدام به تخریب دیگر وسایل منزل کردند.

مرکز اطلاعات وادی حلوه -سلوان نیز در این باره اعلام کرد: محیسن در ساختمانی زندگی می کند که دارای 6 آپارتمان است و شهرک نشینان نیز در این آپارتمان ها سکونت دارند.

شهرک نشینان صهیونیست پیشتر با ارعاب و تهدید از شهروند فلسطینی خواسته بودند تا آپارتمانش را بفروشد و ساختمان مذکور را ترک کند که محیسن با این کار مخالفت کرده بود؛ آنان همچنین آب و برق محل سکونت وی را قطع کرده بودند تا وی و خانواده اش مجبور به ترک خانه شان شود.

رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیست همچنان به سیاست های تجاوز گرانه خود علیه شهروندان فلسطینی و ساخت شهرک های صهیونیست نشین ادامه می دهند.

 این در حالی است که سازمان ملل ماه پیش در قطعنامه ای خواستار توقف شهرک سازی از سوی رژیم تل آویو شد؛ اما مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کردند تعهدی به اجرای قطعنامه سازمان ملل ندارند.
 
https://taghribnews.com/vdccpmqie2bqpx8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی