تاریخ انتشار۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۷
کد مطلب : 297656
//ویژه کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی//(135)

اراده امت اسلامی مهمترین سلاح در برابر تحقق توطئه های دشمنان است/انقلاب اسلامی ایران اراده از دست رفته امت اسلامی را به آنان بازگرداند

امام جمعه نجف اشرف گفت: اراده بازگشت به هویت و شریعت اسلامی مهمترین مؤلفه ای است که هم اکنون در جهان اسلام تحقق یافته و روز به روز در حال تقویت است و این مهم موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان شده است.
اراده امت اسلامی مهمترین سلاح در برابر تحقق توطئه های دشمنان است/انقلاب اسلامی ایران اراده از دست رفته امت اسلامی را به آنان بازگرداند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،حجت الاسلام والمسلمین سیدصدرالدین قبانچی امشب در نشست عمومی مهمانان سی و یکمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با تبریک ولادت رسول الله(ص)اظهار کرد: عقل بشر از درک عمق این انسان کامل و حقیقت وجودی پیامبر(ص) ناتوان است اما همه ما مسلمانان افتخار می کنیم که امت فخر کائنات هستیم.

وی افزود: رسول الله(ص) شریعت را از آسمان دریافت کرد و تربیت یافته مکتب قرآن بودند و بهترین امت را ایجاد کردند که ویژگی بارز این امت اراده قوی آن ها بود.

امام جمعه نجف اشرف در ادامه سخنان خود به رویارویی تمدن اسلامی با تمدن غرب اشاره کرد و گفت: همانطوری که امام حسین(ع) برای تربیت اراده امت اسلامی و حفظ هویت امت محمدی و دفاع از شریعت اسلام قیام کردند امام خمینی(ره) نیز در این مسیر گام برداشتند و انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساندند.

حجت الاسلام والمسلمین قبانچی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) ملت مسلمان ایران و امت اسلامی را به هویت اسلامیشان بازگرداند و اراده اسلامی مردم ایران را دوباره زنده کرد.

وی افزود:هم اکنون ملت ایران یک ملت پیشرو محسوب می شوند که با اراده قوی و تکیه بر هویت اسلامیشان در برابر زورگویان و مستکبران ایستاده اند و برای همه مسلمانان به عنوان الگویی عملی محسوب می شوند.

امام جمعه نجف خاطرنشان کرد: دشمنان از اراده دینی و هویتی مسلمانان به واهمه افتاده اند شکست داعش و توطئه گروه های تکفیری و تجزیه صهیونیستی همگی به دلیل اراده قوی ملت عراق و مسلمانان جبهه مقاومت به شکست منجر شد و دشمنان را مأیوس کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قبانچی افزود: هم اکنون شاهد رویارویی تمدن اسلامی و تمدن دروغین غرب هستیم و غرب به دنبال مهار اراده قوی مسلمانان است.

وی خاطرنشان کرد: در مسیر رویارویی با تمدن غرب نیازمند علمایی هستیم که اهل عمل باشند و با مبارزه منسجم خویش بر افکار عمومی تأثیرگذار باشند.
 
https://taghribnews.com/vdccpmqie2bqoe8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی