تاریخ انتشار۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : 202759

انقلاب بحرین همچنان ادامه دارد/ استعمار درصدد تجزیه کشورهای منطقه

«السید جعفر العلوی» از ارکان اصلی انقلاب بحرین با اشاره به اقدامات سرکوبگرانه نظامیان آل‌خلیفه علیه جوانان انقلابی این کشور تصریح کرد: با وجود این سرکوبها انقلاب مردم بحرین همچنان جاری و ساری است.
انقلاب بحرین همچنان ادامه دارد/ استعمار درصدد تجزیه کشورهای منطقه

به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا)«السید جعفر العلوی» یکی از ارکان اصلی انقلاب بحرین در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ملت بحرین هیچگاه تحت تأثیر اقدامات سرکوبگرانه نظامیان رژیم آل خلیفه قرار نگرفته و نمی گیرد، گفت: مردم با برگزاری تظاهرات گسترده در هر زمان از روز مخالفت کامل خود با رژیم آل خلیفه را اعلام می کنند.
 
وی درپاسخ به سؤالی درباره طرح ایالات متحده آمریکا برای تجزیه کشورهای اسلامی تصریح کرد: این طرح، یک طرح استعماری قدیمی است اما وارثان آن درصدد هستند ازطریق ایجاد هرج و مرج در کشورهای اسلامی، این طرح را بار دیگر اجرایی سازند. آنها به گونه ای از جدایی سخن می گویند که گویی مسأله ای طبیعی است.

العلوی در تأیید سخنان مقام معظم رهبری با بیان اینکه هدف غرب ایجاد اختلافات در کشورهای اسلامی و گسترش نفوذ در این کشورهاست، اظهارداشت: هدف این کشورها ایجاد تفرقه در کشورهای اسلامی با تکیه بر اصلی است که انگلیس در گذشته بر آن تکیه می کرد و آن اصل چیزی نیست جز «تفرقه بیانداز و حکومت کن».

این چهره برجسته انقلاب بحرین درباره ششمین کنفرانس مجمع بین المللی اهل بیت که اخیرا در تهران برگزار شد نیز گفت: برگزاری این کنفرانس از اهمیت بسیاری برخوردار بود، و برگزاری چنین کنفرانس هایی نه تنها موجب پیشرفت شیعیان، بلکه موجب پیشرفت امت اسلامی خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به توافق هسته ای ایران و غرب، گفت: توافق هسته ای نتیجه پیشرفت صنعتی، تمدنی و مدنی بزرگ ایران طی دو دهه گذشته است؛ پیشرفتی که موجب افزایش قدرت علمی ایران و همراهی این کشور با پیشرفت های جهانی در تمامی زمینه ها شده است. 

العلوی با بیان اینکه ایران یک کشور صلح طلب است و پیام آن برای جهانیان پیام خیر و پیشرفت برای تمامی انسان ها، مسلمانان و مستضعفان مظلوم است، تأکیدکرد: توافق هسته ای نتیجه یک اقدام درست بود و ایران نه تنها در این توافق امتیازی به طرف مقابل نداد، بلکه موفقیت هایی را نیز در آن به دست آورد.

وی ادامه داد: یکی از نتایج مهم توافق هسته ای، تأثیر مثبت آن در غلبه زبان صلح و زبان گفتگو بر جنگ هایی است که هم اکنون در منطقه در جریان است.
https://taghribnews.com/vdccpiqio2bqxm8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی