تاریخ انتشار۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۸:۳۲
کد مطلب : 184057

حمايت دوباره يمني ها از جنبش انصارالله/ برخي کشورهاي عربي سفارتخانه هاي خود را به عدن منتقل کردند

احزاب مختلف یمن با انتقال مذاکرات از صنعا مخالفت کردند. جلسه رایزنی نیروهای سیاسی یمن هم در صنعا بدون دستیابی به نتیجه پایان یافت. برخي کشورهاي عربي هم سفارتخانه های خود را از صنعا به عدن منتقل کردند.
حمايت دوباره يمني ها از جنبش انصارالله/ برخي کشورهاي عربي سفارتخانه هاي خود را به عدن منتقل کردند

به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین نمایندگان جنبش انصار الله یمن و احزاب کنگره، بعث، اتحاد نیروها و الحق با انتقال مذاکرات سیاسی از صنعا به جای دیگر مخالفت کردند.

ديروز هم دهها هزار یمنی با برپايي تظاهرات در صنعا پایتخت، بر حمایت از اعلامیه قانون اساسی تاکید و حمايت خود را از جنبش انصارالله اعلام کردند.
شرکت کنندگان همچنین مخالفت خود را با دخالت ها و توطئه چینی های خارجی علیه انقلاب یمن اعلام کردند. آنان با سردادن شعارهایی همچنین بر حمایت از تصمیمات کمیته عالی انقلابی یمن تاکید کردند. 

نظير اين تظاهرات در ديگر شهرهای یمن هم برگزار شد.

از سوی دیگر جمال بن عمر فرستاده سازمان ملل به یمن نیز با برخی از طرف های یمنی در صنعا دیدار و پیشنهاد انتقال گفتگوها به خارج از صنعا را با آنها مطرح کرد که اين پیشنهاد با مخالفت انصارالله و نیز حزب کنگره ملی روبرو شده است .
کنگره ملی اعلام کرد: انتقال گفتگوها، روند امور را تحت تاثیر قرار می دهد. 

گزارشها از يمن همچنين حاکيست برخی از کشورهای عربی ازجمله عربستان سعودی،امارات عربی متحد، قطر و کویت درحمایت از منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی یمن ، سفارتخانه های خود را از صنعا به عدن منتقل کردند. 


https://taghribnews.com/vdccp0qsm2bq4x8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی