تاریخ انتشار۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۶:۵۲
کد مطلب : 50189
اعرافی:

اطلاع رسانی کار انبیاء، علما و مبلغان دین است

حجت‌الاسلام والمسلمین اعرافی در حاشیه مراسم افتتاح رسمی مرکز خبر و اطلاع‌رسانی جامعة‌المصطفی اظهار داشت: امروز رسانه بیشترین نقش را در بیداری ملت‌های اسلامی به عهده دارد.
اطلاع رسانی کار انبیاء، علما و مبلغان دین است
خبرگزاری تقریب (تنا):

رئیس جامعة المصطفی گفت: انقلاب اسلامی ایران نیز توسط نوارهایی که در میان مردم توزیع می‌شد،‌ بسط و ادامه یافت و سرانجام به پیروزی رسید. 

وی اطلاع‌رسانی را کار انبیا، علما و مبلغان دین دانسته و افزود: امروز نیز اطلاع‌رسانی ادامه دهنده راه انبیا و مبلغان دین می‌باشد و باعث تحولات فراوانی در جهان می‌شود.

اعرافی خاطرنشان کرد: توان رسانه‌ای که در گذشته دشمنان آن را برای سرکوب اسلام و مسلمانان به کار می‌بردند، امروز با هوشمندی جریانات اسلامی در خدمت بیداری اسلامی قرار گرفته است. 

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر اسلامی بودن انقلاب‌ها در کشورهای خاورمیانه اشاره کرده و  یادآور شد: جامعة‌الصطفی و الازهر مصر در ارایه تصویری روشن و انقلابی از شیعه و سنی که برگرفته از آموزه‌های اسلامی است،‌ نقش دارند.

اعرافی ، همچنین، از افتتاح نمایندگی های جامعة المصطفی در تهران و قشم خبر داده و گفت: تقاضاهای زیادی برای راه‌اندازی نمایندگی جامعة‌المصطفی از سراسر کشور می‌شود، ولی با توجه بر سیاست توسعه این نهاد بین المللی حوزوی، تلاش می‌شود این توسعه در خارج کشور صورت پذیرد.
https://taghribnews.com/vdccosqp.2bqx48laa2.html
مرجع : خبرگزاری ها
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی