>> پیشرویهای ارتش سوریه و آزادسازی دو منطقه راهبردی در حمص | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب : 212695

پیشرویهای ارتش سوریه و آزادسازی دو منطقه راهبردی در حمص

نیروهای ارتش سوریه، در پی درگیری های شدید با تروریستهای تکفیری توانستند، دو منطقه مهم در استان حمص را آزاد کنند.
پیشرویهای ارتش سوریه و آزادسازی دو منطقه راهبردی در حمص
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، نیروهای ارتش سوریه امروز پس از درگیری‌های شدید با نیروهای گروه تروریستی تکفیری داعش در جنوب شرق شهر حمص، کنترل دو شهرک مهین و منطقه حوارین را بازپس گرفتند و تعداد زیادی از تروریستها را به هلاکت رساندند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) با انتشار ویدئویی اعلام کرد که بالگردهای نظامی ارتش با یورش به پناهگاه‌های گروه‌های تروریستی وابسته به جبهه النصره، در شهر پالمیرا در حومۀ استان حمص، خسارت‌های سنگینی به تروریست‌ها وارد کردند.

حملات هوایی ارتش سوریه، تروریست‌های تکفیری را در روستای تیرمعله در حومه شمالی حمص هدف قرار داد و تعدادی از خودروهای زرهی و مهمات آنها را منهدم کرد.

یگان‌های ارتش سوریه در ادامۀ عملیات خود در استان حلب نیز، بعد از ظهر دیروز با پشتیبانی جنگنده‌های نیروی هوایی، مخفیگاه‌های دو گروه تروریستی داعش و جبهه النصره را هدف حمله قرار دادند.

یک منبع نظامی سوری گفت: عملیات ارتش سوریه با یورش بالگردهای نظامی به پناهگاه‌های گروه تروریستی داعش در شماری از روستاها از جمله حمیمه، تل احمر و عاگوله آغاز شده است.

به گفتۀ این منبع، تروریست‌های تکفیری داعش در جریان حملات هوایی، خسارت‌های سنگینی متحمل شدند و ارتش توانست چندین خودروی مجهز به مسلسل را منهدم کند و مسیرهای تدارکاتی آن‌ها را قطع کند.

این منبع افزود: بالگردهای نظامی ارتش همچنین، تروریست‌های تکفیری داعش را که در روستاهای رسم العبد و دیر حافر در 16 کیلومتری شرق فرودگاه نظامی کویرس مستقر هستند، بمباران کردند؛ در حملات هوایی ارتش سوریه بسیاری از مهمات تروریست‌های داعش منهدم شد و شماری از آن‎‌ها به هلاکت رسیدند.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه هم امروز اعلام کرد که جنگنده های روسیه در دو روز گذشته، 472 موضع تروریست ها را در سوریه هدف قرار دادند.

"ایگور کناشنکوف" گفت: جنگنده های روسیه در دو روز گذشته 141 سورتی پرواز در سوریه انجام دادند و بیش از 400 موضع تروریست ها را در استان های حلب، دمشق، ادلب، لاذقیه، حماه، حمص، رقه و دیرالزور هدف گرفتند.

یگان‌های ارتش سوریه با همکاری نیروهای دفاع مردمی و جنبش مقاومت حزب الله لبنان در طول دو هفتۀ گذشته پیشروی‌های چشمگیری در حومه‌های جنوبی و جنوب غربی حلب رقم زدند.
https://taghribnews.com/vdccoiqip2bqse8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی