تاریخ انتشار۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب : 202894
علی الحوثی؛

صنعا امن است/ تلفات سنگین متجاوزان در میدان نبرد

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن با اشاره به تلفات سنگین متجاوزان به یمن اعلام کرد: هم‌اکنون صنعا در امنیت کامل است اما نیروهای القاعده کنترل شهر "مکلا " را در دست گرفته اند.
صنعا امن است/ تلفات سنگین متجاوزان در میدان نبرد
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا)«محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در مصاحبه با خبرنگار گروه بین الملل حبرگزاری تسنیم از ملت و رهبر ایران برای اعلام همبستگی با مردم یمن تشکر کرد و گفت: از ایستادگی ملت و رهبر ایران کنار ملت یمن قدردانی می‌کنیم.

وی اوضاع شهر صنعا را امن توصیف کرد و گفت: هم اکنون صنعا در امنیت کامل به سر می‌برد. دشمن همواره میزان تلفات خود را به‌طور دقیق اعلام نمی‌کند اما تلفات آنان تاکنون بسیار سنگین بوده است.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در گفت‌وگو با تسنیم، جنایت‌های عربستان در یمن را "نسل‌کُشی" توصیف کرد و افزود: جنایت‌های آمریکا و عربستان علیه شهروندان بی‌گناه به‌صورت شبانه‌روزی ادامه دارد، محاصره و هدف قرار دادن شهروندان با سلاح‌های "نامتعارف" یک نسل‌کشی کامل است.

علی الحوثی با اعلام "سعودی‌ها هرگونه گفت‌وگو را رد کرده‌اند" گفت: سعودی‌ها گفت‌وگوهای ژنو را به شکست کشانده و با از بین بردن فرصت‌های رسیدن به راهکار سیاسی بر ادامه جنگ در یمن اصرار دارند.

وی در بخش دیگری از این مصاحبه به همکاری عربستان با القاعده در یمن اشاره کرد و گفت: نیروهای سعودی وارد استان "حضرموت" شده و با پشتیبانی از تروریست‌ها باعث شدند نیروهای القاعده کنترل شهر "مکلا " را در دست بگیرند.
https://taghribnews.com/vdccoiqi02bqx48.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی