تاریخ انتشار۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب : 196595

عرضه آثار رمضانی آیت‌الله صافی گلپایگانی در نمایشگاه قرآن

آیت‌الله صافی گلپایگانی در چند جلد كتاب نسبت به معارف ماه مبارك رمضان و تاثیرات اخلاقی این ماه در روزه‌داران پرداخته است كه امسال این آثار در نمایشگاه بین‌المللی قرآن كریم عرضه می‌شود.
عرضه آثار رمضانی آیت‌الله صافی گلپایگانی در نمایشگاه قرآن
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، كتاب "رمضان در تاریخ" از جمله آثار رمضانی آیت‌الله صافی گلپایگانی است كه شامل 9 فصل می‌شود و "بیعت یا ولایتعهدی امام رضا (ع)"، "وفات جناب ابوطالب (ع)" و "وفات حضرت خدیجه (س)" برخی از فصل‌های این كتاب را تشكیل می‌دهند.
 
همچنین "حدیث اخوّت"، "ولادت و زندگانی امام حسن مجتبی (ع)"، "ولادت حضرت جواد (ع)"، "غزوه بدر"، "فتح و حوادث مكه" و در نهایت "شهادت حضرت امیرالمؤمنین (ع)" سایر حوادث مهم ماه رمضان‌ هستند كه در این كتاب ارزشمند به آن‌ها پرداخته شده است.
 
كتاب "مكتب عالی تربیت و اخلاق" دیگر اثر آیت‌الله‌ صافی گلپایگانی در این موضوع است كه پر از نكات جالب و جذاب تفسیری، حدیثی، تربیتی و اخلاقی است و خواننده، مطالب نافع و سودمندی را درباره ماه مبارك رمضان و آثار این ماه به دست می‌آورد.
 
قلم این آثار، روان و مطالب آن دارای چینش منطقی و دقت علمی خوبی است و مستندات به‌خوبی با ذكر نشانی عنوان شده‌اند و استفاده فراوان از آیات و روایات و حكایات اسلامی از ویژگی‌های برجسته این آثار است.
https://taghribnews.com/vdccoeqsp2bqop8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی