تاریخ انتشار۲۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب : 188990

انتقاد خطیب جمعه نجف از قطعنامه شورای امنیت بر ضد یمن/ هشدار نسبت به سازماندهی مجدد داعش

سید صدرالدین قبانچی با انتقاد شدید از قطعنامه جدید شورای امنیت بر ضد یمن، تاكید كرد: این قطعنامه ظالمانه است.
انتقاد خطیب جمعه نجف از قطعنامه شورای امنیت بر ضد یمن/ هشدار نسبت به سازماندهی مجدد داعش
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام و المسلمین "سید صدرالدین قبانچی" در خطبه های نماز جمعه این هفته نجف اشرف، با ظالمانه توصیف كردن قطعنامه شورای امنیت بر ضد یمن، اظهار داشت: دخالت نظامی در یمن هیچ نتیجه ای به دنبال ندارد و حمله جنگنده ها به ملت یمن بالغ بر 2 هزار شهید برجای گذاشت.
 
وی همچنین نسبت به سازماندهی مجدد داعش پس از فروپاشی در تکریت هشدارداد و گفت: بسیج مردمی آمادگی کاملی برای ادای مسؤولیت و مقابله با داعش دارد و نيازی به ائتلاف بين المللی ندارد.
 
خطیب جمعه نجف از دخالت نيروهای خارجی در الانبار به عنوان بحرانی واقعی میان بسیج مردمی و ائتلاف بین المللی یاد کرد و افزود: دولت باید این بحران را با حکمت حل کند چرا که نیروهای بسیج مردمی توانایی آزادسازی الانبار از لوث داعش را دارند.
 
صدرالدین قبانچی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت آیت الله محمدباقر حکیم تصریح کرد: این عالم از فقاهت و تقوا و جهاد سیاسی و استقامت و صبر فراوان برخوردار بود.
 
وی افزود: شهید محمدباقر حکیم از تألیف و علم در بدترین شرایط نیز دور نمی شد، به شدت دغدغه مردم را داشت، جهاد سیاسی را در راه دین و وطن تأسیس کرد و پس از سرنگونی رژيم دیکتاتوری در اول رجب به شهادت رسید.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcco4qsx2bq4o8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی