تاریخ انتشار۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۸:۵۴
کد مطلب : 298295

​اعلام آمادگی نیروهای مسلح مالزی برای کمک به مسأله قدس

وزیر دفاع مالزی از آمادگی نیروهای مسلح این کشور برای اعزام به خاورمیانه و کمک به مسأله قدس خبر داد.
​اعلام آمادگی نیروهای مسلح مالزی برای کمک به مسأله قدس
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، «هشام‌الدین حسین» وزیر دفاع مالزی، ساعات پایانی روز شنبه گفت نیروهای مسلح این کشور آماده‌اند تا در صورت لزوم، برای کمک به مسأله قدس، به منطقه اعزام شوند.
 
به نوشته خبرگزاری «آناتولی» به نقل از یک پایگاه محلی، حسین تاکید کرد: ما باید برای هرگونه احتمالی آماده شویم. نیروهای مسلح مالزی همیشه آماده بوده و منتظر دستور از سوی سران این کشور هستند. البته امیدواریم این اختلافات به آشوب تبدیل نشود.
 
وی درباره تصمیم آمریکا برای اعلام قدس به پایتختی رژیم صهیونیستی نیز گفت: هفته جاری با شنیدن اخباری نگران‌کننده که بر ثبات ژئوپلتیکی جهان تاثیر گذاشت، شوکه شدیم.
 
«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا ساعات پایانی روز چهارشنبه ضمن به رسمیت شناختن قدس به پایتختی اسرائیل، دستور انتقال سفارتخانه آمریکا از تل‌آویو به قدس را امضا کرد.
 
«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» روز پنجشنبه ضمن دعوت به تظاهرات در سراسر فلسطین اشغالی، جمعه را آغاز انتفاضه چهارم و روز خشم اعلام کرد.
 
همچنین در اقدامی کم‌سابقه 14 عضو شورای امنیت سازمان ملل از جمله انگلیس، فرانسه و روسیه، در جلسه ای که ساعات پایانی روز جمعه برگزار شد، ضمن انتقاد شدید از اعلام شدن قدس به پایتختی رژیم صهیونیستی توسط آمریکا، گفتند سفارتخانه‌هایشان را از تل‌آویو منتقل نمی‌کنند.
https://taghribnews.com/vdcco4qip2bqoi8.ala2.html
مرجع : فارس
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی