تاریخ انتشار۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۹:۰۷
کد مطلب : 268793

​واکنش وزارت امور خارجه به صدور حکم ظالمانه علیه شیخ عیسی قاسم

سخنگوی وزارت امور خارجه صدور حکم ظالمانه علیه آیت الله شیخ عیسی قاسم، از رهبران دینی بحرین را محکوم و از تشدید رویکردهای امنیتی در این کشور شدیداً ابراز نگرانی کرد.
​واکنش وزارت امور خارجه به صدور حکم ظالمانه علیه شیخ عیسی قاسم
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "بهرام قاسمی" اظهار داشت: دولت بحرین با در پیش گرفتن رویکرد طایفه ای و مذهبی و با ایراد اتهام های ناروا به ایشان و دو نفر از نزدیکانش به جای محاکمه آنان، به دنبال این است که احکام قطعی دینی و مذهبی را به محاکمه بکشاند.
 
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان بار دیگر از مقام های بحرینی خواست به جای مقابله و به بند کشیدن آزادی های اساسی مردم بحرین، به گفتگو و تعامل با مردم روی آورده و با انجام اینگونه اقدامات، وضعیت را در آن کشور پیچیده تر نکنند.
 
قاسمی با تأکید بر اهمیت جایگاه دینی، مذهبی و سیاسی آیت الله شیخ عیسی قاسم در بین مسلمانان، نسبت به هرگونه تعرض به ایشان هشدار داد و اضافه کرد: تا کنون مردم بحرین با الگو قرار دادن رفتار مسالمت جویانه ایشان، اعتراضات خود را ادامه داده و خواهان رفع محدودیت ها از رهبر دینی خود بوده اند. انتظار می رود دولت بحرین شأن، جایگاه و نفوذ معنوی ایشان را مورد توجه جدی قرار داده و با احترام به خواست مردم، از استمرار فشارها بر علمای بحرینی خودداری کند.
https://taghribnews.com/vdcco4qi12bqem8.ala2.html
مرجع : پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی