تاریخ انتشار۲۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 283499
جبهه العمل اسلامی لبنان:

رژیم صهیونیستی از تحولات سوریه به شدت خشمگین است

جبهه العمل اسلامی لبنان تأکید کرد که صهیونیست ها از تحولات اخیر سوریه به شدت ناراحت و خشمگین هستند.
رژیم صهیونیستی از تحولات سوریه به شدت خشمگین است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، جبهه العمل اسلامی لبنان در نشست دوره ای که با حضور شیخ زهیر الجعید هماهنگ کننده آن در منطقه بئر حسن برگزار کرد، اعلام کرد: دشمن صهیونیستی با تجاوزهای اخیر به خاک لبنان درصدد ارسال پیامی به داخل و خارج است مبنی بر اینکه همچنان وجود دارد و از حوادث سوریه و سنگینی کفه ترازو به سود مقاومت به شدت ناراحت و خشگمین است.
 
این جبهه افزود: حمله هوایی رژیم که از آسمان لبنان علیه پایگاه نظامی سوریه انجام گرفت درصدد افزایش روحیه تروریست ها بود. پرواز جنگنده های صهیونیستی بر آسمان شهر صیدا و شکست دیوار صوتی و همچنین کشف دستگاه جاسوسی از سوی مقاومت در کفرشوبا تجاوزی آشکار به حاکمیت لبنان و مخالفت با قطعنامه 1701 به شمار می آید.
 
العمل اسلامی تصریح کرد: بحران آفرینی سیاسی داخلی در لبنان که در کنار فعالیت های سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی علیه مقاومت و نقش پیشگامانه آن صورت می گیرد، ذهنیت مردم را نسبت به نیت کینه توزانه و مغرضانه آنان بیش از گذشته تغییر می دهد.
 
این جبهه بیان داشت: مزدوری این افراد و گروه ها برای صهیونیست ها و تلاش آنان برای تجزیه لبنان بر هیچ کس پوشیده نیست. آنان حق سخن گفتن از عفت ندارند زیرا دستشان به خون همه ملت لبنان به ویژه شهید رشید کرامی آغشته است.
 
https://taghribnews.com/vdcco1qio2bq408.ala2.html
مرجع : رسا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی