تاریخ انتشار۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : 223792

مولوی عبدالحمید درگذشت آیت الله طبسی را تسلیت گفت

امام جمعه مسجد مکی و مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان، رحلت آیت الله واعظ طبسی، تولیت آستان قدس رضوی را به رهبر معظم انقلاب و علمای شیعه و سنی تسلیت گفت.
مولوی عبدالحمید درگذشت آیت الله طبسی را تسلیت گفت
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی، در خطبه های نماز جمعه اهل سنت زاهدان با تسلیت درگذشت حضرت آیت الله واعظ طبسی گفت: درگذشت تولیت آستان قدس رضوی را به رهبر معظم انقلاب، علمای شیعه و سنی و بازماندگانشان تسلیت می گویم و برای ایشان رحمت و مغفرت مسئلت دارم.
 
 مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: مشارکت مردم در این دوره از انتخابات پیامی بود به همه جناح ها و احزاب که در سیاست‌های خود تجدید نظر کنند و با ملت ایران همگام باشند.
 
وی گفت: اکنون که رقابت ها پایان یافته است، نمایندگان منتخب باید با همدلی و همگرایی در جهت اعتلا و پیشرفت کشور قدم بردارند.
 
امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان افزود: مردان و زنان بیدار اسلامی با احساس مسئولیت برای ادای این فریضه اجتماعی به صحنه آمدند و به نامزدهای مورد نظر با شور و شوق خاصی رای دادند.
 
وی انتخابات هفته گذشته را سالم ترین و کم دغدغه ترین انتخابات سالهای اخیر دانست و از همه برگزار کنندگان انتخابات در دولت تدبیر و امید، به ویژه استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار زاهدان تشکر کرد.
 
 
https://taghribnews.com/vdcco1qii2bqim8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی