تاریخ انتشار۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : 200878
رییس جمهور در پیامی به مناسبت روزخبرنگار:

خبرنگاران وجدان زنده و دیدگان بیدار جامعه در مسیر تعالی و بهروزی هستند

رییس جمهور در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه قلم و آگاهی و تبریک روز خبرنگار، خبرنگاران را دیده بانان هویت ملی و حقوق اجتماعی دانست و تصریح کرد: دولت تدبیر و امید خود را مرهون همدلی ها و همزبانی های حمایت گرانه و نقادانه خبرنگاران دانسته و ارتقاء جایگاه حرفه‌ای این تلاشگران جبهه دانایی را وظیفه‌ای مهم می‌داند.
خبرنگاران وجدان زنده و دیدگان بیدار جامعه در مسیر تعالی و بهروزی هستند
به گزارش خبرگزاری تقريب(تنا)، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
دستیابی به توسعه پایدار و تقویت و تحکیم بنیانهای اجتماعی در دنیای پیچیده امروز که در سیطره فناوری‌های ارتباطی قرار گرفته است؛ تنها در پرتو وجود وجدان‌های آگاه و دلسوز جامعه و مشارکت مسوولانه آحاد عموم امکان پذیر است.
 
خبرنگاران که رسالت انتقال اطلاعات بهنگام و صحیح و نیز گزارش حقیقت‌ها به مردم را بر عهده دارند؛ وجدان زنده و دیدگان بیدار جامعه در مسیر تعالی و بهروزی هستند.
 
این تلاشگران سپهر خبر و اطلاع رسانی که دل در گرو منافع ملی دارند، تنها به نقل و روایت رویدادها نمی‌پردازند بلکه با عشق به مردم و تلاش حرفه‌ای، واقعیت‌ها و ظرفیت‌های ملی را معرفی و با کژی‌ها و ناراستی‌ها به مبارزه برمی‌خیزند.
 
به واقع می‌توان خبرنگاران مسئولیت‌شناس را که با شجاعت قابل تحسین، قدم در این مسیر حساس نهاده‌اند، مشاوران امین و ناصحان مشفق مدیران ارشد، مجریان و دیگر فعالان و کنشگران عرصه اجتماع دانست.
 
از این رو، شایسته است همه دستگاهها و بویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حمایت و پشتیبانی، رفع دغدغه های معیشتی و نیز بهره‌مند کردن آنان از آزادی‌های قانونی و حقوق صنفی؛ شرایطی فراهم آورند تا این عزیزان با امید و پویایی بیشتری، کشورمان را در رسیدن به افق توسعه و آبادانی یاری رسانند.
 
دولت تدبیر و امید خود را مرهون همدلی‌ها و همزبانی‌های حمایتگرانه و نقادانه خبرنگاران دانسته و ارتقاء جایگاه حرفه‌ای این تلاشگران جبهه دانایی را وظیفه‌ای مهم می‌داند.
 
با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه قلم و آگاهی، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران متعهد و تلاشگر کشورمان تبریک می‌گویم و توفیق روزافزون این دیده‌بانان هویت ملی و حقوق اجتماعی را از خداوند بزرگ خواستارم.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdccmxqi42bqx48.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی