تاریخ انتشار۱۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۹:۲۴
کد مطلب : 255472

موصل، عربستان، بحرین؛ محورهای خطبه های نماز جمعه نجف اشرف

امام جمعه نجف اشرف سخنان خود در خطبه های نماز جمعه این شهر را به موضوعاتی چون مرحله دوم آزادسازی موصل، لزوم قطع رابطه کشورهای جهان با عربستان و محکومیت اقدامات رژیم آل خلیفه در بحرین اختصاص داد.
موصل، عربستان، بحرین؛ محورهای خطبه های نماز جمعه نجف اشرف
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف در خطبه‎های نماز جمعه این هفته که در حسینیه فاطمه کبری برگزار شد، با اشاره به عملیات آزادسازی استان موصل گفت: مرحله دوم این عملیات با هدف آزادسازی محور سمت چپ موصل آغاز شده است. در این مرحله تاکنون برخی از فرماندهان ارشد داعش دستگیر و برخی از مناطق آزاد شده است.
 
وی در بخش دیگری از خطبه‎های نماز جمعه گفت: مسؤولان عربستان اعتراف کردند بیش از 2 هزار تن از شهروندان این کشور برای انجام اقدامات تروریستی به سوریه و عراق رفته‎اند. چرا مسؤولان عربستانی با مدارس تکفیری و محل‎های تغذیه فکری تروریسم مبارزه نمی‎کنند؟
 
امام جمعه نجف تاکید کرد که کشورهای عربی و مجامع بین المللی باید در حمایت و پشتیبانی از نظام تروریستی آل‎سعود تجدید نظر و روابط با این کشور را قطع کنند.
 
وی همچنین با اشاره به بازداشت و فشار آل‎خلیفه علیه مردمی انقلابی بحرین گفت: انتشار فیلم رقص برخی از اعضای حکومت آل‎خلیفه با صهیونیست ها در بحرین نشان دهنده بی تفاوتی این حکومت به خواسته‎های مردم است.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdccmpqii2bqp08.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی