تاریخ انتشار۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۱
کد مطلب : 299474
​امام جمعه سنندج:

بیگانه کردن مسلمانان از آموزه های اسلامی هدف غایی دشمنان است/غفلت از جوانان حرکت در مسیر تحقق برنامه های دشمنان اسلام است

تنا - استان کردستان
امام جمعه سنندج گفت: دشمنان اسلام می خواهند با دورنگه داشتن مسلمانان از مبانی هویت بخش اسلامی مسیر را برای تسلط بر آنان هموار کنند.
بیگانه کردن مسلمانان از آموزه های اسلامی هدف غایی دشمنان است/غفلت از جوانان حرکت در مسیر تحقق برنامه های دشمنان اسلام است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) از سنندج، ماموستا عبدالرحمن خدایی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج با تقدیر از خدمات نهضت سوادآموزی در راستای باسوادکردن اقشار مردم در مناطق محروم و دور افتاده اظهار کرد: کسب علم و دانش در عرصه های مختلف بر همه مسلمانان واجب است.

وی افزود: اگر نگاهی به سیره رسول الله(ص) بیاندازیم به خوبی به این مهم پی می بریم که ایشان همواره بر کسب علوم و فنون مختلف توسط مسلمانان تأکید داشتند و رمز اقتدار و عزت مسلمانان را در آگاهی نسبت به امور مختلف می دانستند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: دشمنان اسلام به خوبی می دانند که اگر مسلمانان آگاهی کامل نسبت به مبانی هویت بخش اسلامی داشته باشند به هیچ وجه اجازه نخواهند داد که توطئه های دشمنان در کشورهایشان اجرایی شود لذا با تمام توان خویش تلاش می کنند که مسلمانان را از مبانی دینی و هویتیشان بیگانه کنند.

ماموستا خدایی افزود: جوانان و نوجوانان هدف اصلی برنامه های شوم دشمنان بوده و اگر ما نسبت به تربیت دینی و اخلاقی جوانان جامعه کوتاهی کنیم بدون شک در مسیر تحقق اهداف دشمنان گام برداشته ایم.

امام جمعه سنندح در بخشی دیگر از خطبه های این هفته اظهار داشت: رسول الله(ص) الگوی همیشگی ما در تمامی ابعاد زندگی است و با تأسی از سیره ایشان می توانیم سعادت دنیا و آخرت خویش را رقم بزنیم.
 
https://taghribnews.com/vdccmoqi02bqo08.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی