تاریخ انتشار۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب : 172177
مفتی اهل سنت لبنان:

تکفیری ها از دین اسلام برای رسیدن به منافع خود استفاده می کنند

مفتی اهل سنت لبنان در پیامی به مناسبت آغاز سال جدید هجری قمری خاطرنشان کرد: این گروه های تکفیری دین اسلام را پوششی برای رسیدن به منافع خود و قدرت و ثروت بیشتر قرار داده اند.
تکفیری ها از دین اسلام برای رسیدن به منافع خود استفاده می کنند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ "عبداللطیف دریان" مفتی اهل سنت لبنان، در پیام خود به مناسبت آغاز سال جدید هجری قمری خاطرنشان کرد: دین اسلام به دلیل تفرقه های فراوان و ظهور گروه های افراطی و تکفیری و شیوع تکفیر در میان مذاهب اسلامی و حتی کشتار با نام این دین، در رنج و محنت بسیاری قرار گرفته است.

وی افزود: این جنگ ها و درگیریهای فرقه ای و مذهبی که در کشورهای اسلامی دیده می شود تنها به دلیل حرص بسیار برای رسیدن به قدرت و سلطه فانی دنیایی است.

شیخ دریان از گروه های تکفیری که دست به کشتار مردم بی گناه می زنند، پرسید: شما با ریختن این خون ها و ارتکاب این جنایات چگونه می خواهید با خداوند روبرو شوید؟ شما از نام دین اسلام برای رسیدن به منافع خود و قدرت و ثروت بیشتر استفاده می کنید و از کسانی اطاعت می کنید که نه در دنیا و نه در آخرت، مسئولیت کشتارها و جنایت های شما را بر عهده گیرند؛ پس چگونه می خواهید پاسخگوی جنایات خود به خداوند متعال باشید؟

وی در پایان پیام خود از مردم لبنان خواست تا با حفظ وحدت خویش، از وطن و دولت خود حمایت کرده و مؤسسات قانونگذاری را در انجام وظایف خود یاری رسانند.
https://taghribnews.com/vdccmiqsm2bqms8.ala2.html
مرجع : المنار
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی