تاریخ انتشار۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۳
کد مطلب : 172078

اعتراض مسلمانان المان به حکم اعدام شیخ نمر

جمعی از مسلمانان مقیم آلمان با برگزاری تجمع اعتراض آمیز نسبت به صدور حکم اعدام برای شیخ نمر باقر النمر از سوی دولت سعودی اعتراض کرده و خواستار آزادی سریع و بدون قید و شرط وی شدند.
اعتراض مسلمانان المان به حکم اعدام شیخ نمر
در این تجمع اعتراض آمیز که بعد از ظهر روز پنجشنبه با حضور دهها تن از مسلمانان مقیم آلمان در مقابل سفارت عربستان در برلین برگزار شد، معترضان با در دست داشتن عکسهایی از شیخ النمر و پارچه نوشته هایی درمحکومت اقدامات ضد حقوق بشری دولت پادشاهی عربستان سعودی، صدورحکم اعدام این روحانی برجسته شیعه در عربستان را بشدت محکوم کردند.
تجمع کنندگان همچنین با سردادن شعارهایی علیه دولت پادشاهی سعودی خواستار آزادی هرچه سریعتر و بدون قید و شرط شیخ نمر و دیگر زندانیان سیاسی و عقیدتی از زندانهای آل سعود شدند.

در بیانیه پایانی این تجمع اعتراض آمیز که از سوی یکی از برگزار کنندگان قرائت شد، آمده است:حکم ناعادلانه و غیرقانونی خاندان آل سعود علیه فقیه بزرگوار شیخ باقر النمر به هیچ عنوان قبل قبول نیست و درصورت اجرای حکم اعدام، آل سعود باید منتظر تبعات بسیار سخت و نابود کننده ای باشد.
در این بیانیه تاکید شده است:'اعدام شیخ النمر درهای جهنم را به سوی حاکمان آل سعود خواهد گشود و ستونهای حکومت پادشاهی عربستان را فروخواهد ریخت'.
در این بیانیه همچنین از جوامع و نهادهای بین المللی خواسته شده است تا با وارد آوردن فشار به رژیم آل سعود از اجرای حکم اعدام شیخ النمر جلوگیری کرده و زمینه آزادی هرچه سریعتر این روحانی برجسته و دیگر زندانیان سیاسی و عقیدتی در این کشور را فراهم کنند.

https://taghribnews.com/vdccmiqs42bqmx8.ala2.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی