تاریخ انتشار۲۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب : 156571
رئیس هیئت شرعی حزب الله:

تهدیدات دشمن صهیونیستی جنگ روانی است

تنا – بیروت
رئیس هیئت شرعی حزب الله با اشاره به تهدیدات رژیم صهیونیستی بر ضد لبنان و مقاومت اسلامی، این تهدیدات را جنگ روانی توصیف كرد.
تهدیدات دشمن صهیونیستی جنگ روانی است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "شیخ محمد یزبك" در سخنانی در حسینیه امام خمینی(ره) در شهر بعلبك لبنان، با رد تهدیدات رژیم صهیونیستی خطاب به سردمداران این رژیم تاكید كرد: امروز دیگر نمی توانید قواعد بازی را تغییر دهید و مقاومت این توانایی را دارد تا در برابر دسیسه های شما بایستد.

وی با تقدیر از اقدامات امنیتی و نظامی اخیر در شهرهای مختلف لبنان، خاطرنشان كرد: در جریان این اقدامات، افرادی دستگیر و بازداشت شده اند که با خودروهای بمب گذاری شده خود هیچ فرقی میان شهروندان قائل نمیشوند و مرتکب آدم ربایی و راهزنی و تهدید جامعه میشوند و تمام این جرائم و جنایت ها تجاوز به کرامت انسانی میباشد.

وی افزود: حزب الله بر استمرار اهداف و ارزشهای خود ادامه خواهد داد و برای حفظ امنیت و ثبات لبنان از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد كرد.

رئیس هیئت شرعی حزب الله در ادامه با بیان این كه یقین داریم كه پیروزی ازآن ما خواهد بود، تاكید كرد: تنها پیروز درگیری و جنگ داخلی،‌اسرائیل خواهد بود لذا این رژیم تلاش دارد آتش جنگ داخلی را شعله ور نگه دارد.

https://taghribnews.com/vdccmeqss2bqpp8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی