تاریخ انتشار۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۵
کد مطلب : 259522
مولوی نذیر احمد سلامی:

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فضا برای عبادت و تعلیم دینی در کشور مهیا شد

عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب تأکید کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ارزش های اسلامی و اخلاقی زنده شدند و فضا برای عبادت و تعلیم دینی مهیا شد.
بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فضا برای عبادت و تعلیم دینی در کشور مهیا شد
روابط عمومی مجمع جهانی تقریب، مولوی "نذیر احمد سلامی" عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب روز چهارشنبه طی سخنانی در نشست جمعی از فرهیختگان و اصحاب رسانه شهر بمبئی، با اشاره به وضعیت کشورمان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: وضعیت دین و فرهنگ قبل از انقلاب بسیار ضعیف بود و ارزش های اسلامی و عبادات تحقیر می شدند.
 
وی افزود: حوزه های علمیه و آموزش دینی بسیار ضعیف بود و مسئولین رژیم پهلوی از احکام اسلامی کاملا بیگانه بودند.
 
عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب تأکید کرد: اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ارزش های اسلامی و اخلاقی زنده شدند و فضا برای عبادت و تعلیم دینی مهیا شد و حوزه های علمیه بویژه حوزه های علیمه اهل سنت رشد کردند.
 
مولوی نذیر احمد سلامی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات رسانی عمومی نظیر برق رسانی، احداث راه، خدمات بهداشتی و آموزشی بدون تبعیض در تمام نقاط کشور به نحو احسن انجام گردید.
 
وی تأکید کرد: در مجلس شورای اسلامی ایران هیچ قانونی خلاف ضابطه و قاعده اسلامی وضع نمی شود همچنین مجلس دیگری در ایران وجود دارد تحت عنوان شورای نگهبان که مرکب از علماء و حقوقدانان است و همواره نظارت می کند که هیچ قانونی خلاف قرآن و سنت تصویب نشود.
 
لازم به ذکر است، نشست جمعی از فرهیختگان و اصحاب رسانه بمبئی با هیئت مجمع جهانی تقریب ظهر چهارشنبه در این شهر برگزار شد.
https://taghribnews.com/vdccioqii2bqpp8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی