>> اوراق دیگری از پرونده های سیاه «آل سعود» | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۲۲ تير ۱۳۹۵ ساعت ۸:۴۰
کد مطلب : 237922

اوراق دیگری از پرونده های سیاه «آل سعود»

آل سعود در افکارعمومی جهان و مردم منطقه، دارای پرونده های بسیار سیاهی است که هر روز و هر هفته، بر تعداد اوراقش افزوده می شود و با توجه به جنایاتی که این رژیم علیه مردم عربستان روا می دارد، موقعیت این رژیم را در داخل وخارج به شدت تضعیف می کند.
اوراق دیگری از پرونده های سیاه «آل سعود»


 
بسمه تعالی
 
اوراق دیگری از پرونده های سیاه «آل سعود»


 
     مروری بر مجموعه فعالیت های چند ماه اخیر عربستان در سطوح منطقه ای، کافی است تا تصویری از گرفتار آمدن حکومت ریاض در باتلاقی از مشکلات و واکنش های ناخواسته آشکار شود؛ مشکلات و واکنش های ناخواسته ای که  ناشی از ارتکاب خطاهای نابخشنودنی این رژیم ارتجاعی است و به خودی خود، مقامات نگران عربستان را وامی دارد تا برای سرپوش گذاشتن بر اشتباهات راهبردی اشان، خطاهای تازه ای را مرتکب شوند.


     در این باره باید به پرونده های سیاه و ننگین این رژیم اشاره کرد که به تدریج، توجه افکار عمومی جهان را به خود جلب کرده و سیاست بذل و بخشش های دلاری آل سعود، باهدف تغییر فضاهای رسانه ای (به نفع ریاض) نیز، نقش قابل توجه ای در انحراف اذهان عمومی از جنایات و اعمال ضد انسانی حکومت ریاض ایفا نکرده است.  

 
    چنانکه در ماه های اخیر و بیش از هر زمان دیگر، افکارعمومی جهان، رژیم دیکتاتوری ومرتجع عربستان را عامل اصلی جنایات و آدمکشی های بسیار خشونت بار در سوریه و عراق می دانند و همزمان با اشاره به جنایاتی که در جنگ یکسال و نیمه عربستان علیه یمن، بر مردم مظلوم این کشور رفته و یا سیاست های سرکوبگرانه ای که در بحرین و یا در داخل عربستان علیه توده های مردم به اجرا درآمده، سرنگونی این رژیم را  امری حتمی می دانند، زیرا ارتکاب چنین خطاهای بزرگ راهبردی، نمی تواند نتیجه ای جز واکنش های براندازانه درپی داشته باشد.


    حال اگرچه سازمان ملل متحد در ننگین ترین اقدام خود در طول حیات این سازمان، با دریافت مواجبی ویژه، نام عربستان را از فهرست اسامی رژیم های ناقض حقوق کودک ( در واقع کودک کش) حذف کرد،  ولیکن این اقدام هم نه تنها نتوانست از میزان اتهامات حکومت ریاض بکاهد، بلکه سبب بی آبرویی های تازه برای این رژیم شد.

    به هرترتیب اینک آل سعود در افکارعمومی جهان و مردم منطقه، دارای پرونده های بسیار سیاهی است که هر روز و هر هفته، بر تعداد اوراقش افزوده می شود و با توجه به جنایاتی که این رژیم علیه مردم عربستان روا می دارد، موقعیت این رژیم را در داخل وخارج به شدت تضعیف می کند.


     این در حالی است که مقامات آل سعود به منظور مصون ماندن از انتقادات رسانه ای، خود را بیش از پیش به رژیم صهیونیستی نزدیک ساخته  و به امید بهره برداری از سیطره محافل صهیونیستی بر فضای رسانه ای غرب، خفت بار ترین سیاست ها را درهمکاری با این رژیم در پیش گرفته اند.

 
   چنانکه دراین باره می توان به جدید ترین حمایت های آل سعود از گروهک تروریستی وملحد منافقین اشاره کرد که قاعدتاً با توصیه مقامات تل آویو  و  دولت های غربی صورت گرفته و بخشی دیگر از چهره زشت و جنایتکار آل سعود را در معرض دید افکارعمومی قرار داده است. این درحالی است که دولت های آمریکا، فرانسه و انگلیس نیز با حمایت های تازه خود از این گروهک تروریست، برای باردیگر خصومت های عمیق خود را با مردم  ایران به اثبات رساندند و  دراین عرصه نیز در صف مرتجع ترین دیکتاتورهای منطقه ای قرار گرفتند.


         به هرحال آنچه مسلم است، حمایت آل سعود از این گروهک خائن که از ابتدا تاکنون حیاتی انگلی داشته، به خودی خود، بیانگر ناکامی های ریاض برای ایجاد و تقویت ستون پنجم درایران بشمارمی رود و نشانه آنست که دلارهایی که آل سعود در 37 سال گذشته برای تحریکات قومی ومذهبی در ایران هزینه کرده، به تمامی هدر رفته است و اینک مدعیان خادم الحرمینی را واداشته تا در انظار عمومی به حمایت از این گروهک ملحد و آدمکش دلخوش کنند و ماهیت ضد اسلامی و ضد دینی خود را به نمایش بگذارند.


 
 
https://taghribnews.com/vdccimqii2bq1o8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی