تاریخ انتشار۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب : 262429

فرزند محمدعلی کلی بار دیگر بازداشت شد

در ادامه سیاست‌های اسلام‌ستیزانه آمریکا، پسر اسطوره بوکس مسلمان این کشور برای بار دوم بازداشت شد.
فرزند محمدعلی کلی بار دیگر بازداشت شد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، فرزند "محمدعلی کلی" پیش از سوار شدن به هواپیما در فرودگاه واشنگتن بازداشت شد و از سوی ماموران امنیتی مورد بازجویی قرار گرفت.

"وکیل محمد علی جونیو" گفت: موکلش پس از گفتگو با نمایندگان درباره حادثه بازداشت ماه گذشته وی در یکی از فرودگاههای آمریکا، در حالی که عازم فورت لادردال بود، بازداشت شد.

علی و مادرش، خلیله کاماچو علی، پس از بازگشت از جامائیکا هفتم فوریه در فرودگاه بین‌المللی فورت لادردال-هولی وود بازداشت شدند.

همسر و فرزند قهرمان مشت‌زنی جهان چهارشنبه گذشته پس از رفع مشکل، به منظور گفتگو با اعضای کمیته فرعی کنگره درباره مقررات امنیتی مرزی و بازداشت ماه گذشته‌ شان، عازم واشنگتن شدند.

به گفته کریس مانسینی، وکیل محمد علی جونیور، هنگامی که وی روز گذشته قصد داشت برای بازگشت به منزلش در فلوریدا سوار هواپیما شود، 20 دقیقه بازداشت شد.

وی پس از گفتگوی تلفنی با مقامات اداره امنیت داخلی و ارائه گواهینامه رانندگی و گذرنامه آزاد شد؛ سخنگوی اداره امنیت حمل و نقل آمریکا همچنین از احزار هویت علی پیش از سوار شدن به هواپیما خبر داد.

به اعتقاد مادر و فرزند محمد علی جونیور، که هر دو در آمریکا متولد شده‌اند، به دلیل اینکه آنان مسلمان و دارای اسامی عربی هستند، بازداشت شده‌اند.
 
https://taghribnews.com/vdcciiqio2bqe08.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی