تاریخ انتشار۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۹:۱۱
کد مطلب : 166723

کنگره پیامبر اعظم (رحمة للعالمین) با حضور آیت الله اراکی در کرمان

اختتامیه کنگره بین المللی پیامبر اعظم (رحمة للعالمین) با حضور آیت الله محسن اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی روز پنج شنبه ۳۰ مرداد ماه در کرمان برگزار می شود.
کنگره پیامبر اعظم (رحمة للعالمین) با حضور آیت الله اراکی در کرمان
به گزارش خبرنگار تقریب(تنا)، در این مراسم که مصادف با روز جهانی مساجد برگزار می شود بیش از ۴۰۰ شخصیت فرهنگی و مذهبی استان کرمان، ائمه جمعه و جماعات، اساتید حوزه و دانشگاه و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان و تعدادی از علماء و معتمدین اهل سنت استان کرمان حضور خواهند داشت.

تاکنون ۹۵ مقاله به کنگره ارسال شده است که ۶ مورد از این مقالات خارجی و ۸۹ مقاله داخلی است و قرار به ۷ مقاله برتر جایزه اعطا گردد.

این نشست با محور قرار دادن نقش پیامبر اعظم (ص) در ترسیم نقشه راه تمدن نوین اسلامی، نقش مسجد در ایجاد تمدن نوین اسلامی، بررسی خاتمیت و شخصیت پیامبر اعظم (ص) در ادیان الهی و دلایل و اثرات اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم برگزار می شود.

همزمان با این نشست، مراسم افتتاحیه جشنواره اسوه حسنه نیز برگزار می گردد که قرار است مراسم اختتامیه این جشنواره در هفته وحدت سال جاری برگزار شود.

لازم به ذکر است، این مراسم به همت دبیر خانه هیئت هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان برگزار می شود.
https://taghribnews.com/vdccieqs12bqem8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی