تاریخ انتشار۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۴۷
کد مطلب : 296422

جشن میلاد رسول اکرم (ص) در دارالقرآن معراج مسجد اعظم بندر ترکمن برگزار شد

جشن میلاد پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) و مولودی خوانی دسته جمعی با حضور علما، روحانیون و محبان آن حضرت در دارالقرآن معراج مسجد اعظم بندر ترکمن برگزار شد.
جشن میلاد رسول اکرم (ص) در دارالقرآن معراج مسجد اعظم بندر ترکمن برگزار شد
به گزارش خبرگزاری تقریب از گلستان، امام جمعه اهل سنت بندر ترکمن شامگاه چهارشنبه در این مراسم با تبریک ولادت آخرین پیامبر الهی محمد بن عبدالله (ص)، اظهار کرد: ضروری است برای شخصیت عظیمی که سرور کائنات و برترین انبیاء الهی است مراسم میلاد پر شکوهی همراه با درود، صلوات و شادی برگزار کنیم.

«آخوند عبدالرحمان کر» افزود: جای بسی شکر است که خداوند ما را از امت محمدی قرار داده تا در روز قیامت امیدوار به شفاعت ایشان باشیم.

به گفته وی؛ دین و شریعتی که رسول اکرم (ص) برای هدایت انسان ها آورد و خوشبختانه ما پیرو آن شدیم کامل ترین دین ها برای هر زمان و مکانی است.

مدیر مدرسه علوم دینی اهل سنت قبا بندر ترکمن با اعلام اینکه انسان مومن برای میلاد نبی مکرم اسلام (ص) بسیار خوشحال می شود، تصریح کرد: سیدالمرسلین (ص) احتیاجی به تعریف و تمجید ما ندارد؛ بلکه ما مسلمانان نیازمند عشق و محبت ایشان هستیم.

وی، ادامه داد: پایبندی و ثابت قدم ماندن به سیره و سنت راستین آن حضرت و عمل کردن به دستوراتش نشانه محبت او و کامل بودن ایمان ما است.

آخوند کر، خاطر نشان کرد: سعی نمائیم از پیروان صدیق آن بزرگوار باشیم و در جهت اعتلای آن تلاش کنیم.
 
https://taghribnews.com/vdccieqii2bqo08.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی