تاریخ انتشار۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : 258820

ناکارآمدی ارتش آمریکا در نبرد سایبری علیه داعش

ضعف ارتش سایبری آمریکا برای مقابله با داعش در فضای مجازی آشکار شد.
ناکارآمدی ارتش آمریکا در نبرد سایبری علیه داعش
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از فاکس نیوز، ارتش آمریکا در جنگ سایبری علیه گروه تروریستی داعش با دشواری‌هایی روبرو شده است و برخی از متولیان این جنگ کوشیده اند بر این واقعیت سرپوش بگذارند.
 
«دسموند بالتر»، یکی از روزنامه نگاران تحقیق کننده در این خصوص می‌گوید: یک پروژه اینترنتی ضد تبلیغاتی بنام «وب اوپس» دچار ناکارامدی، پارتی‌بازی و تحریف داده ها شده است.
 
بالتر توضیح داد: بسیاری از تحلیلگران عرب زبانی که در پروژه‌های ضد تبلیغاتی به کار گرفته شده اند، ضعیف و ناکارآمد هستند. آنها نمی توانند به صورت سلیس، عربی صحبت کنند و درک اندکی از اسلام دارند که تناسبی با استخدام‌کنندگان داعش در فضای مجازی ندارند.
 
ارتش آمریکا جنگ سایبری علیه داعش را با هدف تضعیف توانایی های این گروه در عرصه ارتباطات و تبلیغات سیاسی آنلاین آغاز کرد. فرماندهی سایبری آمریکا که از 2010 عملیاتی شد، از سال گذشته فعالیت خود را علیه داعش در فضای مجازی آغاز کرد.
 
به گفته مقامات امنیتی آمریکا، این حملات شامل تلاش‌هایی برای پیشگیری از اقدامات این گروه به منظور گسترش تبلیغات سیاسی، عضوگیری از طریق رسانه‌های اجتماعی و انجام تراکنش‌های مالی و لجستیکی می‌شود.
 
 
https://taghribnews.com/vdcci4qix2bqp48.ala2.html
مرجع : العالم
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی