تاریخ انتشار۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب : 174724
امام جمعه سابق واشنگتن:

تکفیری ها به پروژه اسلام هراسی کمک می کنند

دکتر العاصی گفت:امروز برای بسیاری از گروه های اسلامی روشن شده است تکفیری ها زمینه را برای پروژه اسلام هراسی که از چند سال قبل آغاز شده فراهم می کنند.
تکفیری ها به پروژه اسلام هراسی کمک می کنند
به گزارش خبرنگار تقریب، "دکتر محمد العاصی" امام جمعه سابق واشنگتن و عضو مجمع عمومی مجمع جهانی تقریب در کنگره جهانی خطر جریان های افراطی و تکفیری، جنایات تکفیری ها در نقاط مختلف جهان را غیرقابل تصور توصیف کرد و بیان داشت: در طول تاریخ برخی امت ها که نسبت به پیامبران خود کفر می ورزیدند، عملا می خواستند ملت خود را به ورطه هلاکت بکشانند اما در آیات قرآن آمده است که خداوند وعده ی هلاکت این افراد را داده است.

وی با اشاره به معنای لغوی تکفیر افزود: در حقیقت تکفیری ها واقعیت های جامعه را می پوشانند اما از این غافل هستند که خداوند وعده داده است که آتش برای کسانی که ستم می کنند فراهم کرده است.

دکتر العاصی با اشاره به واژه مستضعفین در قران و توجه ویژه قران به مستضعفین گفت: در واقع تکفیری ها با مستضعفین مقابله می کنند.

وی مقابله جدی و همه جانبه با تکفیری ها را خواستار شد و بیان داشت: امروز برای بسیاری از گروه های اسلامی روشن شده است تکفیری ها زمینه را برای پروژه اسلام هراسی که از چند سال قبل آغاز شده فراهم می کنند.
https://taghribnews.com/vdcci0qs02bqmm8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی