تاریخ انتشار۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب : 287765
//ویژه اجلاس بین المللی دیپلماسی وحدت//(24)

همگرایی و همدلی نیاز کنونی جهان اسلام/تقویت دیپلماسی وحدت موجب تقویت عزت مسلمانان در سطح جهان است

تنا - استان کردستان
مدیر مدرسه علوم دینی اهل سنت امام زاده پیرعمر سنندج گفت: جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری به همگرایی و وحدت بین اقوام و مذاهب اسلامی نیازمند است و بدون شک فراهم کردن زمینه های لازم برای این مبحث قابل تقدیر است.
همگرایی و همدلی نیاز کنونی جهان اسلام/تقویت دیپلماسی وحدت موجب تقویت عزت مسلمانان در سطح جهان است
ماموستا عبدالرحیم احمدی در گفت و گو با خبرنگار تقریب در سنندج اظهار کرد: احترام پیروان مذاهب اسلامی به همدیگر موجب تقویت پایه های وحدت، امنیت و آرامش در کشورهای اسلامی می شود.

وی افزود: بسیاری از مشکلات و مصائب موجود در کشورهای منطقه ناشی از ضعف در دیپلماسی وحدت و همگرایی در بین پیروان مذاهب اسلامی در این کشورهاست و باید علما و نخبگان جهان اسلام برای رفع این مشکلات چاره اندیشی کنند.

ماموستا احمدی خاطرنشان کرد: برگزاری همایش ها و گردهمایی هایی با محوریت وحدت و انسجام امت اسلامی با حضور نخبگان جهان اسلام می تواند به بسیج همه امکانات و نیروها برای چاره اندیشی در خصوص این مشکلات کمک کند و امید است این امور روز به روز گسترش یابد.

وی افزود: امیدواریم برگزاری همایش بین المللی دیپلماسی وحدت در تهران زمینه ساز حرکت های بزرگی برای نزدیکی قلوب هر چه بیشتر امت اسلامی به همدیگر و رفع مشکلات منطقه باشد.
https://taghribnews.com/vdccemqip2bq4m8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی