تاریخ انتشار۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۹:۱۸
کد مطلب : 47246
گلوبال فاینانس:

بیتک بهترین بانک اسلامی جهان در سرمایه گذاری بخش مسکن

بیتک موفق شد جایزه بهترین بانک اسلامی جهان در سرمایه گذاری در بخش مسکن را بدست آورد.
بیتک بهترین بانک اسلامی جهان در سرمایه گذاری بخش مسکن
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از روزنامه الإنباء چاپ کویت، خانه سرمایه گذاری کویت(بیتک) موفق شد جایزه بهترین بانک اسلامی مؤسسه گلوبال فاینانس را برای سرمایه گذاری در بخش مسکن در کویت ، منطقه خلیج فارس و سطح بین المللی بدست آورد.
گلوبال فاینانس اعلام کرد بانک هایی که موفق شدند امسال جایزه دریافت کنند سهم زیادی در رشد صنعت مالی اسلامی داشتند و توانستند نیاز های مشتریان خود را با خدمات موافق با شریعت اسلامی برآورده سازند.

این مؤسسه افزود: انتخاب بهترین مؤسسات مالی اسلامی توسط تحریریه گلوبال فاینانس بعد از مشورت های گسترده با بانکداران ، مسئولان شرکت های مالی و تحلیل گران اقتصادی از سراسر جهان صورت گرفته است.

انتخاب بهترین بانک اسلامی بر اساس مجموعه ایی از معیار های عینی در طیف گسترده ایی از گروه های جغرافیایی و بخش های مختلف بویژه در زمینه رشد سرمایه ، رشد سودآوری، توسعه جغرافیایی، روابط راهبردی و استراتژیک، توسعه فعالیت های جدید و نوآوری در تولیدات ، صورت گرفته است.

گلوبال فاینانس تأکید کرد بانک هایی که موفق به دریافت جایزه شده اند تلاش های زیادی برای برآورده کردن نیاز های مشتریان خود بر اساس شریعت اسلامی به خرج داده اند.
https://taghribnews.com/vdcceiq0.2bqm08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی