تاریخ انتشار۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : 186767
امام جمعه اهل سنت يکه سعود(رازو جرگلان):

همدلی و همزبانی دولت و ملت باعث موفقیت دولت درتمامی عرصه ها می شود

خطیب جمعه اهل سنت جرگلان گفت: همدلی و همزبانی دولت و ملت بیش از پیش باعث موفق تر شدن و پشرفت دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی کارها وفعالیت های روزمره می شود.
همدلی و همزبانی دولت و ملت باعث موفقیت دولت درتمامی عرصه ها می شود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تقریب(تنا) از بجنورد،"حاج آخوند صمدی" امام جمعه اهل سنت یکه سعود از توابع شهرستان رازو جرگلان در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهارداشت:تحقق شعار سال جاری  "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" همکاری بیشتر ریاست جمهوری و ملت شریف ایران را می طلبد واگرملت بزرگ جمهوری اسلامی ایران و دولت عزیز این شعار را  عملی و اجرایی کنند، ما به پیشرفت های بی نظیری در عرصه های مختلف دست پیدا خواهیم کرد و بیش از پیش کشوری نمونه و الگو برای ملت های جهان خواهیم بود.

آخوند صمدی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری پیرامون شعار سال 94 تصریح کرد: برای تحقق شعار سال ۹۴ یعنی «دولت و ملت، همدلی و همزبانی»، باید هر دو کفه این شعار یعنی ملت عزیز، بزرگ، شجاع، بصیر، دانا و با همت ایران و همچنین دولت خدمتگزار، به یکدیگر اعتماد، و صمیمانه با هم همکاری کنند.

وی بیان داشت: تمامی ملت ایران وظیفه دارند، این فرموده های رهبر معظم انقلاب را عملی و اجرایی بکنند، تا در سال جاری به موفقیت های کثیری دست یابیم و از دسیه ها و توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در امان باشیم.

امام جمعه اهل سنت یکه سعود همچنین افزود: یکپارچگی و همبستگی یک ملت اعم از شیعه و سنی و وحدت مسلمانان در این برهه از زمان که دشمن به عناوین مختلف سعی در ایجاد اختلاف بین مسلمانان دارد، باید مسلمانان هوشیار باشند و با حفظ و گسترش اتحاد و همبستگی وحدت اسلامی را نشان دهند و به دشمنان اجازه ندهند که هرگز به فکر اختلاف افکنی بین آنها باشند. 

آخوند صمدی بر ضرورت وحدت حول محور ولایت تاکید کرد و خاطرنشان کرد: اگر امروز ایران اسلامی در بین کشورهای اسلامی مقتدر و باثبات است و دشمنان ما جرات تجاوز و تعدی به این کشور را ندارند به دلیل وجود وحدت و درایت پیامبرگونه رهبری انقلاب است.

حدود ۱۰ درصد از جمعیت ۸۶۷ هزار نفری استان خراسان شمالی را هموطنان ترکمن اهل سنت تشکیل می دهند که در شهرستانهای بجنورد، راز و جرگلان و مانه و سملقان سکونت دارند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcceeqsm2bq4m8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی