تاریخ انتشار۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : 216268
اندیشمند مصری در گفتگو با تقریب:

نقش رسانه ها در گسترش فرهنگ تقریب بی بدیل است/اهل سنت ایران از آزادی کامل برخوردارند

عضو شورای تحقیقات افریقا، با اشاره به نقش رسانه ها در گسترش فرهنگ تقریب و وحدت در جهان اسلام بر لزوم نقش آفرینی بیشتر رسانه های وحدت گرا در میدان رسانه ای جهان تاکید کرد.
نقش رسانه ها در گسترش فرهنگ تقریب بی بدیل است/اهل سنت ایران از آزادی کامل برخوردارند
احمد مصطفی اندیشمند مصری و سازنده فیلم اهل سنت در ایران در گفتگو با خبرنگار تقریب(تنا)  برگزاری بیست و نهمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، را در دیگر کشورهای اسلامی خواستار شد.
 
وی اظهار داشت: گردهمایی و نشست مشترک علما و اندیشمندان مسلمان اعم از شیعه و سنی و طرح مسائل مختلف مذهبی بین آنها، می تواند بسترساز تحقق وحدت اسلامی باشد.
 
این اندیشمند مصری افزود: علما می توانند با شناخت بیشتر حقایق مذاهب دیگر و تبیین آن برای مسلمانان و پیروان مذاهب اسلامی، توطئه دشمنان اسلام برای ایجاد اختلاف و شکاف مذهبی را خنثی کنند.
 
احمد مصطفی که سازنده فیلم مستند اهل سنت در ایران است و برای تهیه این فیلم به شهرهای مختلف کشورمان سفر کرده است در ادامه بیان داشت: از آزادی کامل اهل سنت ایران شگفت زده شدم؛ با توجه به تبلیغات منفی رسانه ها در مورد نبود آزادی بین اهل سنت ایران انتظار این وضعیت را نداشتم.
 
وی افزود: اهل سنت ایران در آزادی کامل می توانند نظرات و دیدگاههای خود را داشته و در عین حال به قوانین کشور خود در زمینه های مختلف پایبند باشند.
 
 
 

 
https://taghribnews.com/vdcceeqi42bqsi8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی