تاریخ انتشار۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : 184561

کشتار دهها نفر در نیجر به دست تروریست های بوکوحرام

یکی از نمایندگان شورای محلی در نیجر، از حمله تروریست‌های تکفیری بوکو حرام به سه جزیره دورافتاده این کشور و کشته شدن چندین فرد بی گناه خبر داد.
کشتار دهها نفر در نیجر به دست تروریست های بوکوحرام
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "الحاج ابوبکر" از مسئولان شهر بوسو در جنوب شرقی نیجر، اعلام کرد: دست کم ۱۹ نفر از اهالی سه جزیره در مناطق دور افتاده نیجر که مورد حمله تروریست های بوکوحرام قرار گرفته اند، کشته شده اند که اکثر آنان یا زنده سوزانده شده و یا در دریاچه غرق شده اند.

ابوبکر گفت: قربانیانی که در دریا غرق شدند عمدتا زنان و کودکانی بودند که برای حفظ جان خود سوار بر قایقی در حال فرار از مهلکه بودند که قایق در دریاچه چاد غرق می‌شود. این دریاچه مرز مشترک کامرون، نیجریه، نیجر و چاد محسوب می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه ۲ نفر نیز با شلیک گلوله کشته شده اند، خاطرنشان کرد: تروریست‌های بوکو حرام به سوی مردم بومی تیراندازی کردند و به غارت مغازه‌ها و آتش زدن منازل پرداختند.

گروه تکفیری بوکوحرام که عمدتا در شمال شرقی نیجریه مستقر است، اخیرا حملات مرگباری را به کشورهای همسایه‌ چاد، کامرون، و نیجر انجام داده است که منجر به مرگ ده‌ها تن و بی‌خانمانی هزاران نفر شده است.
https://taghribnews.com/vdcce0qss2bq4p8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی