تاریخ انتشار۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : 230082

دیدار پروفسور حسین علمدار با رئیس پژوهشگاه مطالعات تقریبی

پروفسور حسین علمدار: نمایشگاه فصلی امریکا فرصت مناسبی برای عرضه آثار اسلامی است تا مردم امریکا با معارف متعالی اسلام اشنا شوند.
دیدار پروفسور حسین علمدار با رئیس پژوهشگاه مطالعات تقریبی
 
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) حجت الاسلام والمسلمین دکتر مختاری امروز در دیدار پروفسور حسین علمدار نویسنده برجسته امریکایی با اشاره به فعالیتهای پژوهشگاه مطالعات تقریبی گفت: چاپ کتاب های مقارن با استفاده از منابع شیعه و اهل سنت یکی از رسالت های اصلی این پژوهشگاه است .

دکتر مختاری با اشاره به ارتباط پژوهشگاه مطالعات تقریبی با علمای جهان اسلام افزود: به منظور ارتباط بیشتر با علمای جهان اسلام گروهی به نام مجمع الحوار الاسلامی در پژوهشگاه تاسیس شده است و تاکنون چندین هیات از علمای کشورهای مسلمان به پژوهشگاه دعوت و نشست های علمی متعددی برگزار شده است .

رئیس پژوهشگاه مطالعات تقریبی باتوجه به حضور پروفسور علمدار در نمایشگاه کتاب فصلی امریکا گفت: باتوجه به اینکه این نمایشگاه در شهرهای بزرگ امریکا برپا می شود پژوهشگاه مطالعات تقریبی آمادگی دارد تا آثار چاپ شده در پژوهشگاه را برای عرضه در آن نمایشگاه ارسال کند.

در این دیدار پروفسور حسین علمدار ضمن اشاره به فعالیتهای خود در امریکا گفت: نمایشگاه فصلی امریکا فرصت بسیار مناسبی برای عرضه آثار اسلامی است تا مردم امریکا با معارف متعالی اسلام آشنا شوند اما متاسفانه تاکنون از این فرصت استفاده مناسبی نشده است .

مدیر موسسه فرهنگی ـ اسلامی اهل بیت افزود: افراط گری مسلمانان امروزه بلای جان اسلام شده است و متاسفانه هم در شیعه و هم در اهل سنت این افراطی گری ها دیده می شود .

پروفسور حسین علمدار مدیر موسسه فرهنگی ـ اسلامی اهل بیت  در ایالت فلوریدا تاکنون بیش از 14 کتاب ترجمه کرده  که آثار آیت الله خامنه ای و آیت الله امینی از آنجمله است.
 

 
https://taghribnews.com/vdcc4xqii2bq1x8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی