تاریخ انتشار۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : 200184

انعکاس گسترده اجلاس اتحادیه جهانی علمای مقاومت

درپی برگزاری اجلاس اتحادیه جهانی علمای مقاومت ، باوجود اوضاع بحرانی در منطقه، رسانه ها و شبکه های متعددی اخبار اجلاس را پوشش و انعکاس خبری دادند به نحوی که اجلاس اخیر اتحادیه جهانی علمای مقاومت توانست به خوبی در سطح منطقه انعکاس داشته باشد.
انعکاس گسترده اجلاس اتحادیه جهانی علمای مقاومت
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) در شرایطی که بحران‌های متعدد منطقه ای وحوادث متنوع بین المللی توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده است، همچنین ابزارهای تبلیغی استکبار جهانی تلاش گسترده‌ای در تحت الشعاع قرار دادن مسئله قدس و نادیده گرفتن مظلومیت مردم مسلمان و تحت ظلم فلسطین را داشته و دارند، برگزاری اجلاس عمومی اتحادیه جهانی علمای مقاومت در بیروت با مشارکت و حضور فعال بسیاری از روحانیان و علمای مبارز از کشورهای مختلف در اجلاس اخیر و با شعار محوری "وحدت برای آزادی فلسطین ونابودی اسرائیل"  توانست توجه بسیاری از محافل فرهنگی، مذهبی و تعداد زیادی از رسانه های مهم منطقه را بخود جلب کند.

پرداختن رسانه ها به موضوع فلسطین، تحرکات غیر انسانی رژیم اشغالگر قدس و جلب توجه افکار عمومی جهان نسبت به مظلومیت میلیون‌ها مسلمان فلسطینی تحت ستم در سرزمین اشغالی به دلیل فشار عوامل و لابی صهیونیستی همواره با محدودیت و غرض ورزی روبرو بوده است.
خوشبختانه رسانه‌های متعددی در منطقه به رغم اوضاع پیش گفته، توجه خوبی به اجلاس اتحادیه جهانی علمای مقاومت داشته و ده‌ها خبر،‌ تحلیل وگفتگوی کارشناسی پیرامون این رخداد در روزنامه های مهم، سایت‌های خبری و شبکه‌های تلویزیونی مؤثر منطقه انعکاس یافت .
شبکه‌ها یی همچون المیادین، المنار، الکوثر و العالم ، تلویزیون الثبات و بسیاری از مطبوعات لبنان و سوریه به ویژه الثوره سوریه و السفیر لبنان، پایگاه های اینترنتی و خبرگزاری های داخلی و خارجی چون ایرنا، تسنیم، فارس و..... العهد و النشره لبنان و الرابط یمن و ....همچنین بخش‌های مختلف خبری رسانه‌ ملی و دیگر رسانه‌های کشورمان زمان قابل توجهی را به انعکاس برنامه های اجلاس و گفتگو با علمای شرکت کننده و بررسی تحلیلگران پیرامون موضوعات مطروحه اختصاص دادند،‌ به نحوی که اجلاس اخیر اتحادیه جهانی علمای مقاومت توانست به خوبی در سطح منطقه انعکاس داشته باشد.  
 
https://taghribnews.com/vdcc4xqi02bqxs8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی