تاریخ انتشار۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 175084

روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین/ تحرکات مردم اروپا برای لغو محاصره نوار غزه

تنا
کمپین اروپایی برای لغو محاصره نوار غزه به منظور انجام پاره ای فعالیت ها به مناسبت روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین که مصادف با بیست و نهم ماه جاری است، آماده می شود.
روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین/ تحرکات مردم اروپا برای لغو محاصره نوار غزه
این کمپین با صدور بیانیه ای اعلام کرد که فعالیت ها و برنامه های همبستگی آمیز در شهرها و پایتخت های اروپایی به منظور درخواست لغو محاصره نوار غزه و تسریع روند بازسازی این منطقه بر پا خواهد شد.

در بخش دیگر این بیانیه می خوانیم که مردم شهرهای فرانسه، سوئد، آلمان، اتریش، انگلیس، دانمارک، ایرلند و چندین پایتخت دیگر به منظور محکومیت محاصره باریکه غزه و درخواست گشودن گذرگاه مرزی رفح تجمعات اعتراض آمیزی را برپا خواهند کرد.

این کمپین از تمامی آزادگان و حامیان خارجی آرمان فلسطین در جهان خواست تا برای همبستگی با مساله فلسطین دست به اقدامات مشابهی بزنند.

این نهاد خاطرنشان ساخت: مساله فلسطین فقط به فلسطینیان تعلق ندارد، بلکه یک مساله انسانی است که تمامی انسان های باوجدان را به خود مشغول کرده است.

در بخش دیگر این بیانیه می خوانیم که این کمپین به تمامی تلاش های همبستگی آمیز خود با مردم نوار محاصره شده غزه ادامه می دهد.

شایان ذکر است که این کمپین در ماه آوریل گذشته برنامه هایی را با شعار روز اروپایی لغو محاصره نوار غزه برگزار کرد که در جریان آن بیش از ۶۰ مورد تظاهرات در شهرهای اروپایی به منظور مخالفت با محاصره باریکه غزه برگزار گردید.

روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین، مناسبتی است که سازمان ملل آن را پایه گذاری کرد و همه ساله فعالیت هایی را به همین مناسبت در مقر آن ترتیب می دهد.
https://taghribnews.com/vdcc4pqs02bqmx8.ala2.html
مرجع : مرکز اطلاع رسانی فلسطین
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی