تاریخ انتشار۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۹:۴۹
کد مطلب : 245680
در دیدار با آیت الله شهرستانی مطرح شد :

این موسوعه به دست تمام علمای جهان اسلام خواهد رسید

حجت الاسلام والمسلمین اوحدی مشاور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب به همراه دکتر تبرائیان دبیر هیات علمی مجمع جهانی تقریب مذامب اسلامی به منظور معرفی موسوعه گرانسنگ « السنه النبویه فی مصادر المذاهب الاسلامیه » با آیت الله شهرستانی دیدار و گفتگو کردند .
این موسوعه به دست تمام علمای جهان اسلام خواهد رسید
در این دیدار که 31 شهریور برگزار شد آیت الله شهرستانی ضمن تشکر از تلاش های مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در چاپ آثار پژوهشی اظهار داشت : با تشکر از زحمات مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در تدوین و چاپ این موسوعه امیدوارم در ادامه این مسیر موفق باشید.

ایشان تصریح کرد : بنده معتقدم اگر یک کار پژوهشی با توکل به خدا و خلوص نیت در سیره اهل بیت انجام شود ماندگار خواهد شد .

آیت الله شهرستانی با اشاره به مزایای موسوعه مذکور  تاکید کرد: سیستماتیک و منظم کارکردن یکی از اصلی ترین فاکتورهای موفقیت است و این مورد در چاپ این موسوعه رعایت شده است .

نماینده آیت الله سیستانی افزود : بسته بندی مناسب یک اثر پژوهشی در عرضه آن بسیار موثر خواهد بود و  بسته بندی شامل نوع چاپ و کیفیت کاغذ و ....که تمام این موارد در چاپ این موسوعه دیده می شود .
ایشان با اشاره به توزیع مناسب این موسوعه در جهان اسلام خاطر نشان کرد : با توجه به اهمیت و محتوای غنی این موسوعه امیدوارم این موسوعه به دست تمام علمای جهان اسلام برسد تا آنها هم از این اثر بهرمند شوند .
 
در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین اوحدی مشاور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب در معرفی این موسوعه گفت : این موسوعه گرانسنگ و فاخر حاصل تلاش پژوهشگران پژوهشگاه مطالعات تقریبی و جمعی از محقیقن حوزه است که در آن  بسیاری از احادیث مشترک بین شیعه و اهل سنت در ساحت های فقه ، انبیاء و اهلبیت ،طب ،اقتصاد و...استخراج شده است .
 
وی افزود : انشاالله در نظر داریم یک دوره از این موسوعه را علاوه بر مراجع و علمای ایران ، به دست علمای اهل سنت جهان اسلام برسانیم تا از ظرفیت های بالای این موسوعه عظیم بهرمند شوند .
 
حجت الاسلام والمسلمین اوحدی ضمن ابلاغ پیام دعوت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب به ایشان  جهت شرکت در مراسم رونمایی افزود : رونمایی از این موسوعه گرانسنگ  5 مهر در دارالشفا حوزه علمیه و با حضور علما و مراجع انجام خواهد شد .

دکتر تبرائیان هم ضمن تقدیر از حمایت های همیشگی آیت الله شهرستانی از مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت :‌ ما هم از نظرات فنی شما در مورد این موسوعه استفاده کردیم و امیدواریم با توزیع مناسب این موسوعه بتوانیم به وحدت بیشتر جهان اسلام کمک کنیم .
 
https://taghribnews.com/vdcc4pqix2bq0e8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی