تاریخ انتشار۱۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۹
کد مطلب : 197882
امام جمعه سنندج:

روز قدس رفراندوم عمومی مسلمانان برای نابودی غده سرطانی اسرائیل است

امام جمعه سنندج از حضور باشکوه مردم کردستان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد و گفت: انسجام و اتحاد امت اسلامی زمینه را برای آزادی قدس شریف و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی فراهم می کند.
روز قدس رفراندوم عمومی مسلمانان برای نابودی غده سرطانی اسرائیل است
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، "ماموستا عبدالرحمن خدایی" در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به ضرورت حضور همیشگی مسلمانان در صحنه های عبادی و سیاسی اظهار داشت: معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران با درایت و آینده نگری خویش آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز جهانی قدس نامگذاری کردند.

وی افزود: از آن تاریخ به بعد شاهد حضور هر ساله مسلمانان و آزادی خواهان جهان در روز جهانی قدس و برای دفاع از آرمان های مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین هستیم.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: هر ساله شاهد حضور گسترده تر مردم روزه دار  و مسلمانان جهان در این رفراندوم عمومی هستیم و این مهم لرزه بر اندام صهیونیست ها و حامیان جبار آنان می اندازد.

ماموستا خدایی افزود: باید همه مسلمانان بدانند که یهودیان دشمنان تاریخی اسلام و مسلمین هستند و هیچ گاه کینه و دشمنی خود را علیه مسلمانان فراموش نمی کنند.

وی خاطرنشان کرد: روز قدس رفراندوم عمومی مسلمانان برای نابودی غده سرطانی اسرائیل است و مسلمانان جهان با سردادن ندای وحدت و همدلی برای آزادسازی قدس شریف منسجم تر می شوند.

امام جمعه سنندج در ادامه خطبه های نماز جمعه این هفته از تلاش های مردمی و مسئولان استان برای مهار آتش سوزی کوه و پارک جنگلی آبیدر تقدیر کرد و اظهار داشت: این حادثه نشان داد که در سایه همدلی بین مردم و مسئولان می توان بر بسیاری از مشکلات چیره شد.

ماموستا خدایی در پایان خطبه های نماز جمعه این هفته نیز به ضرورت توجه مسلمین به آداب و احکام ماه مبارک رمضان، پرداخت زکات فطریه و کمک به نیازمندان اشاره کرد و خواستار تلاش در راستای عمل به این آموزه های دینی شد.
https://taghribnews.com/vdcc4mqsi2bqo48.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی