تاریخ انتشار۱۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : 186785
امام جمعه موقت سنندج:

همدلی و همراهی بین مردم و مسئولان نیاز اصلی جامعه اسلامی برای مقابله با تهدیدات و کمبودهاست

امام جمعه موقت سنندج از وحدت و انسجام به عنوان کلید موفقیت، تعالی و عزت مسلمانان در طول تاریخ نام برد و گفت: همدلی و همراهی بین مردم و مسئولان نیاز اصلی جامعه اسلامی برای مقابله با تهدیدات و کمبودهاست.
همدلی و همراهی بین مردم و مسئولان نیاز اصلی جامعه اسلامی برای مقابله با تهدیدات و کمبودهاست
"ماموستا امین راستی" در گفتگو با خبرنگار تقریب در سنندج با تبریک سال نو شمسی به همه ایرانیان اظهار داشت: در آغازین دقایق سال نو شمسی شاهد بیان مطالبی گهربار از رهبر معظم انقلاب بودیم و ایشان در سخنان خود سال 94 را به نام «دولت و ملت، همدلی و همزمانی» نامگذاری کردند و این منویات تا پایان سال به عنوان نقشه راه ایرانیان برای تعالی و عزت روزافزون محسوب می شود.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: باید به این مهم توجه کرد که همدلی و همراهی بین مردم و مسئولان نیاز اصلی جامعه اسلامی برای مقابله با تهدیدات و کمبودهاست.

ماموستا راستی خاطر نشان کرد: پیشرفت و تعالی کشور بدون همراهی مردم با مسئولان میسر نخواهد بود و توسعه مشارکت ‌های مردمی زمینه ‌ساز توسعه همه جانبه کشور است.

وی افزود: مردم مسلمان ایران متشکل از اقوام و مذاهب مختلف اسلامی در طول 36 سال از عمر با برکت نظام مقدس اسلامی همواره یاری ‌گر مسئولان بوده‌ اند و در سال 94 نیز همچون سنوات گذشته حماسه آفرینی خواهند کرد.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد:  باید به این مهم توجه داشت که بدون مشارکت گسترده مردمی این اقتدار و عزت میسر نمی‌ شد لذا مسئولان و مدیران دستگاه ‌های اجرایی نیز باید با تمام توان برای رفع نیازهای مادی و معنوی مردم تلاش کنند و زمینه را برای تحقق منویات مقام معظم رهبری فراهم کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم مسلمان کردستان نیز همگام با دیگر هموطنان خویش برای تحقق منویات رهبری آماده بوده و برای تحقق شعار سال تمام همت خویش را به کار خواهند گرفت.
 
https://taghribnews.com/vdcc4eqsp2bq4m8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی