تاریخ انتشار۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب : 266380
دبیرکل جبهة العمل اسلامی لبنان:

علما به فتواهای تکفیری علیه اسلام پاسخ دهند/ جهان اسلام به یاری ملت مقاوم فلسطینی بشتابد

دبیرکل جبهة العمل اسلامی لبنان تاکید کرد: علما باید به فتواهای تکفیری و شاذ و اتهام و دروغ پراکنی آنان علیه اسلام پاسخ دهند.
علما به فتواهای تکفیری علیه اسلام پاسخ دهند/ جهان اسلام به یاری ملت مقاوم فلسطینی بشتابد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ زهیر الجعید تاکید کرد: همگان وظیفه دارند در برابر هجمه صهیونیستی، آمریکایی و تکفیری علیه سوریه که می خواهند این کشور را از محور مقاومت و نزاع با دشمن صهیونیستی غاصب دور کنند، بایستند.
 
این روحانی اهل تسنن بر اهمیت نقش علما در مبارزه با فتنه داخلی و ایستادگی علیه دشمنان امت تأکید کرد و افزود: علما باید به مبارزه با تروریسم جهانی بپردازند و به فتواهای تکفیری و شاذ و اتهام و دروغ پراکنی آنان علیه اسلام پاسخ دهند.
 
شیخ الجعید اظهار داشت که تکفیری ها با این اقدامات درصدد مخدوش کردن چهره اسلام هستند و برخی علما نیز فتوای جواز عادی سازی با دشمن صهیونیستی را صادر می کنند.
 
وی همچنین همبستگی خود را با ملت فلسطین اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: زندانیان فلسطینی در زندان های صهیونیستی اعتصاب غذا کرده و بدینوسیله با سیاست های سرکوب و قلع و قمع دشمن مبارزه کنند. جهان اسلام و عرب و همه آزادگان جهان باید به صورت گسترده به یاری این زندانیان و ملت مقاوم فلسطینی بپردازند.
 
https://taghribnews.com/vdcc4eqix2bqe18.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی