تاریخ انتشار۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : 206188

تظاهرات مصری ها در برابر مقر اتحادیه عرب در قاهره

جمعی از فعالان مصری و فلسطینیان مقیم مصر، با برگزاری تظاهرات مقابل مقر اتحادیه عرب در قاهره، تجاوزات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی را محکوم کردند.
تظاهرات مصری ها در برابر مقر اتحادیه عرب در قاهره
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از روزنامه القدس العربی، دهها فلسطینی وابسته به جنبش آزادی بخش فلسطین (فتح) با مشارکت فعالان مصری، سه شنبه با برپایی تظاهرات مقابل مقر اتحادیه عرب در قاهره،  تجاوزات صهیونیست ها به مسجدالاقصی را محکوم کردند و مداخله بین المللی برای توقف این تجاوزات را خواستار شدند.
 
اعضای جنبش فتح همچنین نامه ای به دفتر دبیرکل اتحادیه عرب دادند و در آن، ضرورت اعمال فشار کشورهای عرب بر جامعه جهانی را به منظور توقف اقدامات تحریک آمیز صهیونیست ها که به جنگ دینی در شهر قدس منجر خواهد شد، خواستار شدند.
 
در این نامه بر تلاش گروه عربی و اسلامی در شورای امنیت برای صدور قطعنامه پایان اشغالگری صهیونیست ها در راستای توصیه های اجلاس شرم الشیخ (که در ماه مارس گذشته برگزار شد)، تاکید شده است.
 
از هفته گذشته با یورش نیروهای اشغالگر صهیونیست به مسجد الاقصی و زخمی شدن دهها نمازگزار فلسطینی، اوضاع مسجد الاقصی و قدس اشغالی متشنج است. فلسطینیان این اقدامات رژیم صهیونیستی را در راستای تغییر وضعیت موجود مسجد الاقصی و تقسیم بندی زمانی و مکانی آن می دانند.
 
دبیر کل سازمان ملل متحد هم در اظهاراتی بر ضرورت حفظ وضعیت کنونی اماکن مقدس و مسجد الاقصی در قدس شریف تاکید کرد.
https://taghribnews.com/vdcc4eqi42bqxs8.ala2.html
مرجع : خبرگزاری تسنیم
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی