تاریخ انتشار۱۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : 168389
عالم لبنانی در گفتگو با تقریب:

كنفرانس "علمای اسلام در حمایت از مقاومت" نقش علما را در نمود اسلام حقیقی به نمایش می گذارد

تنا – بیروت
دبیرهیئت امنای تجمع العلماء المسلمین تاكید كرد: كنفرانس علمای اسلام در حمایت از مقاومت فلسطین فرصتی است برای اینكه علما، نقش و مسئولیت خود را برای بازسازی و نمود چهره اسلام واقعی، ایفا كنند.
كنفرانس "علمای اسلام در حمایت از مقاومت" نقش علما را در نمود اسلام حقیقی به نمایش می گذارد
"شّیخ علی خازم" در گفتگو با خبرنگار تقریب(تنا)، با اشاره به در پیش بودن كنفرانس نقش علما در حمایت از مقاومت فلسطین، اظهار داشت: این كنفرانس در پی پیروزی و مقاومت مردم غزه در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی برگزار می شود و امید است به اهداف خود دست یابد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینكه این كنفرانس بتواند جهان اسلام را در مسیر درست شناسایی دشمن حقیقی قرار دهد، تصریح کرد: در این كنفرانس باید بر اصل رویارویی امت اسلامی در برابر دشمن صهیونیست تاكید کند و درگیریهای داخلی در راستای دور كردن مسلمانان از این حقیقت جلوه داده شود.

وی افزود: این كنفرانس برای حمایت از مقاومت فلسطین و یكپارچه سازی تلاشها و ایده های علمای اسلام برای گسترش حضور امت اسلامی در جهان است.

این عالم لبنانی در ادامه با تقدیر از حمایت ایران از مقاومت اسلامی، خاطرنشان كرد: حمایتهای جمهوری اسلامی ایران و مقاومت اسلامی لبنان از فلسطینیها بدون در نظر گرفتن مسائل دینی و مذهبی بوده است.

وی در ادامه بیان داشت: كنفرانس نقش علما در حمایت از مقاومت فلسطین فرصتی مناسب برای نشان دادن نقش و مسئولیت علما در نمود چهره اسلام واقعی كه برخی ها تلاش برای مخدوش جلوه دادن آن هستند، و یادآوری پیروزی مردم فلسطین و گرامیداشت آن می باشد.


https://taghribnews.com/vdcc44qso2bqe18.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی