تاریخ انتشار۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب : 207439
حماس:

رژیم صهیونیستی تاوان تعرضات خود به مقدسات اسلامی را می پردازد

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" با قدردانی از عملیات قدس، آن را اقدامی سلحشورانه خواند.
رژیم صهیونیستی تاوان تعرضات خود به مقدسات اسلامی را می پردازد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "عزت رشق" یکی از رهبران حماس  با اشاره به عملیات شهادت طلبانه جوان فلسطینی در قدس اشغالی که به هلاکت دو صهیونیست انجامید، اظهار داشت: این عملیات تصویرگر قیام جوانان قدس و کرانه باختری برای حمایت از مسجد الاقصی است.

وی افزود: عملیات قدس نشان می‌دهد که جوانان کرانه باختری و بیت المقدس هر روز در عرصه مقاومت و مبارزه دست به یک خلاقیت و نوآوری می‌زنند و همچنان به مبارزات خود برای  دفاع از مسجد الاقصی ادامه می‌دهند؛ به ‌نحوی که تعدادی از آنان به شهادت رسیده‌اند و تعدادی دیگر هم منتظر نیل به شهادت و پیروزی هستند.

این رهبر حماس با قدرانی از عملیات قهرمانانه "مهند حلبی" جوان 19ساله فلسطینی تأکید کرد: مهند با شهادتش و دیگر مبارزان فلسطینی با رشادت ها و ایثارگری‌های خود زمینه ‌ساز قیام جوانان بیت القدس برای حفاظت از قدس شدند.

وی تصریح کرد: مهند حلبی نمونه‌ای از نسل جوانان فلسطینی است که بر اساس مهر مقاومت و عشق به مسجد الاقصی تربیت یافته‌اند.

این رهبر فلسطینی تصریح کرد: آنچه در فلسطین رخ می‌دهد نشانه‌های شکل‌ گیری انتفاضه جدید است، سران تل‌آویو و شهرک نشینان صهیونیست تاوان اقدامات تروریستی خود علیه سرزمین و ملت و مقدسات ما را پرداخت خواهند کرد و تا زمانی که سرزمین فلسطین از چنگال اشغالگران صهیونیست آزاد نشود، دشمن صهیونیستی احساس امنیت و آرامش نخواهد کرد.
 
https://taghribnews.com/vdcc1mqio2bqx08.ala2.html
مرجع : مرکز اطلاع رسانی فلسطین
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی