تاریخ انتشار۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : 257038

راه اندازی کلینیک پزشکی رایگان از سوی مسلمانان فلوریدا

مسلمانان مرکز فلوریدا برای مقابله با تصاویر منفی ارائه شده از دین اسلام، با راه اندازی یک کلینیک رایگان، به اقشار فقیر و محروم از بیمه خدمات ارائه می دهند.
راه اندازی کلینیک پزشکی رایگان از سوی مسلمانان فلوریدا
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از پایگاه خبری «orlando sentinel»، کلینیک پزشکی مراکز جامعه مسلمانان آمریکا از روز جمعه در شهر «لانگ وود» راه اندازی شد و از هفته آینده ویزیت بیماران را آغاز خواهد کرد.
 
این مرکز در ابتدا فقط جمعه ها فعالیت خواهد کرد اما به گفته مقامات، فعالیت این مرکز طی یکی دو ماه آینده به سه روز در هفته و در نهایت پنج روز در هفته افزایش خواهد یافت.
 
«آتیف فرید» رئیس مرکز جامعه مسلمانان آمریکا، هدف از احداث این درمانگاه را خدمت به بشریت دانست و گفت: این مرکز پذیرای همه است و ما بیش از 40 پزشک داریم که به مسجد ما می آیند و اکنون یازده نفر از آنها داوطلبانه آماده کمک هستند.
 
این درمانگاه خدمات خود را به افراد فاقد بیمه و کسانی که در آمد آنان زیر خط فقر فدرال است، در شهرهای «اورنج» ، «اوسکئولا» و «سمینول» در ایالت فلوریدا ارائه می دهد و شامل خانواده های چهارنفره با درآمد 48 هزار و 600 دلار و افراد دارای درآمد 23 هزار و 760 دلار در سال است.
 
بسیاری از پزشکان مسلمان داوطلبانه در کلینک های غیرانتفاعی دیگر در فلوریدای مرکزی خدمت می کنند.
 
مراکز جامعه مسلمانان 250 هزار دلار برای خرید و بازسازی ساختمان این کلینک هزینه کرده اند. رهبران محلی از راه اندازی این مرکز درمانی استقبال کرده اند.
 

 
https://taghribnews.com/vdcc1mqi42bqpx8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی